fredag, juni 10, 2005

Sofi är ingen lipgloss bitch

Som den LipGloss Bitch jag är nappar jag naturligtvis på Aftonbladets "bildextra: Sofi tipsar om de läckraste läppglansen".
Sofi drar slutsatsen att rosa och korall är det som passar bäst till sommarbrännan. När jag tänker bildspel och tips väntar jag mig en bild, en kommentar och ett antal plus. Det hade ju gjort det hela lite intressant. Men när Sofi tipsar listar hon helt enkelt bara 11 olika glans i just rosa och korall, utan vare sig rangordning eller bedömning.
Vi vet att korall är hett i sommar. Det man vill veta är vilka glans som är värda att lägga pengarna på. Tråkigt Sofi!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

skittöntigt var det. Hon skriver inte ens ut numret på glosset så man vet vilket man ska köpa.

Nej, ebbas test var tusen gånger bättre.

8:59 em  
Blogger helena said...

Precis! Blir ju lite fånigt när hon "tipsar" om hur man får de läckraste läpparna, och så räknar hon upp alla märken som finns att köpa, typ.
Jag vill ju veta vad hon tycker.

11:12 em  
Anonymous Anonym said...

Verkligen! Precis min tanke när jag läste "testet".

7:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home