fredag, mars 10, 2006

Tonåring igen

Så sitter man här, inne på sitt 29e jordsnurr, med en Vecko Revyn i näven.
Ja, jag har köpt varenda nummer sen Ebba tog över. Det är lika bra jag erkänner detta för mig själv och börjar prenumerera.
Har ni sett de där sista sidorna som visar reportage från förr. Jag var med då, förr menar jag. Jag minns hur coola Stakka Bo och Camilla Henemark var tillsammans, jag hade självklart Jennifer Aniston-frillan och jag fullkomligt älskade unisexparfymerna med CK One i spetsen. Rena nostalgitrippen. Tror nästan jag skulle kunna köpa tidningen bara för de sista sidornas skull. Och Ebbas test... test är bra.

14 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker det är för mycket Ebba i tidningen. Lixom överallt "Ebbas Vecko Revyn" heter det t.o.m. nu.
Ja, hon är bra, men jag tycker faktiskt den var bättre förr. Fast ett + är ju att det är mer mode nu.

8:09 em  
Blogger Sandra said...

Jag har missat nåt! Jag har inte köpt vecko revyn på hur många år som helst. Men har dom flashbacks då måste jag nog oxå köpa den.Var ju oxå med med Aniston frisyr och ck one.......

8:26 em  
Anonymous Anonym said...

jag älskar också tillbaka blickarna...har några ex kvar på mammas vind...Den var verkligen bättre förr, haha :)

8:35 em  
Blogger helena said...

Jag har inte läst den på tio år (innan nu då) så jag vet inte hur den var innan Ebba tog över.
Men så jäkla het har väl inte VR varit de senaste åren, så det var nog ett smart drag att skaffa sig en Ebba :)

8:56 em  
Anonymous Anonym said...

Helt annat ämne, men har du testat Helena Rubinstein´s Lash Queen?? Och isåfall, var den bra?

9:01 em  
Blogger Linda K said...

jag slår dig med 5 år, nästan lite skämmigt. Ok jag köper mer eller mindre varje nummer men prenumerera vägrar jag göra. Detta nummer var ju helt ok :)

10:51 em  
Anonymous Anonym said...

Jag HAR börjat prenumerera..blir enklare så..trodde aldrig det skulle ske MEN det har skett=)

12:08 fm  
Anonymous Anonym said...

åhh..me glömde...Svar till Lina ang Lash Queen : Jag ville bara tillägga att jag är helt tokig i Lash Queen...den är min favvomascara nr 1..tom. bättre än Hypnose fr Lancome=)!

12:12 fm  
Blogger helena said...

Lina: jag har inte testat den, men jag litar på hannah

linda k: vi får skylla på Ebba

10:11 fm  
Anonymous Anonym said...

jag har läst den när jag jobbat på ica, då hade man ju tillgång till alla skvallertidningar i fikarummet *S*
Det känns som att det var mer innehåll förr...

12:13 em  
Anonymous Anonym said...

Haha, vad underbart! Bara man hade Aniston-frilla kunde faktiskt ingenting gå fel på den tiden, så kände jag det..

Jag måste ta en titt i tidningen!

1:04 em  
Anonymous Anonym said...

Jag älskar oxå tester- Dina är verkligen superbra
dear miss lipglossbitch!

2:48 em  
Anonymous Anonym said...

Lashqueen är faktiskt en jättebra mascara, konkurrerar faktiskt mot Diors t.o.m. =)

3:02 em  
Anonymous Anonym said...

Jag älskar nya Veckorevyn och har börjat prenemurera. Det jag tycker är bäst är skönhetsproduktstesterna och VR Beauty och VR Mode. För er som har missat nr och vill köpa så vill jag tipsa om att det går och köpa på Veckorevyns hemsida: www.veckorevyn.com

5:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home