måndag, april 03, 2006

Delicious!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

det är ju inte grönt ute så trevligt om det är det på badrumshyllan iaf :)

4:13 em  
Anonymous Anonym said...

Åh du måste prova DKNY Be Delicious läppglans så underbart skönt att ha på läpparna & ger underbar glans!

5:13 em  
Anonymous Anonym said...

frida: vart hittar man det läppglanset?

5:54 em  
Blogger helena said...

ja, jag försöker tvinga fram lite vår nu :)
Glosset låter härligt, måste jag kolla på.

8:07 em  
Anonymous Anonym said...

Åh jag har Be Delichious :) Parfymen alltså. Luktar supergott.

8:08 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag har inte sett glosset i sverige. Köpte det på taxfreen i london. Men tro mig det är lovely! Det borde ju gå att få tag i här också.

9:46 fm  
Blogger helena said...

sas: jag har testat bodylotion, kroppskrämen i burk och handkrämen. Kroppskrämen är bra men hade gärna fått vara fetare, handkrämen är super!

k: visst är den härlig, solklar så här på våren.

10:52 fm  
Blogger Unknown said...

Be Delicious is an awesome perfume.

1:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home