tisdag, maj 17, 2005

Jag gillar HM...

Lite lovebombing av HM´s prylavdelning...

Jag älskar att HM har så mycket småprylar. Och allt är billigt! Som de här hårsnoddarna.



Igår sprang jag runt och letade efter små plastflaskor man kan fylla med duschcreme och sånt. Så man slipper släpa med sig alla stora flaskor när man ska iväg. Både Åhléns och Kicks hade små necessärer med tomma reseförpackningar. Praktiskt! Men det var fel typ av grejer i. 2 flaskor, 2 burkar och en sprayflaska. Jag behöver minst 3 flaskor, och jag hittade inga lösa att köpa till.
Men på HM fanns det såklart. Där säljs flaskorna var för sig. Behöver man en necessär till dem så finns det massor med söta och billiga där.

2 Comments:

Blogger helena said...

Trevligt! Du är välkommen.
/Helena

1:45 em  
Blogger helena said...

Överleva utan HM, nä nä :)

10:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home