lördag, april 22, 2006

liten blogg om skor

Skor är inte riktigt min grej. Det beror helt klart på att jag inte har sånadär nätta små saker som lätt kan stoppas ner i ett par söta sandaletter. Nej jag har alla fel i boken, så det blir helst sneakers.
Men vilka fina skor jag hittade på Din Sko igår. Fossingarna fick plats utan vare sig knip, tryck eller glapp i hälen, och det hör då inte till vanligheterna. De blåa gillar jag skarpt och de skulle lägga på ett gäng trevliga centimetrar till mina 1.55, men det där är ingen klack att börja öva i direkt. Då är de vita mer rimliga i höjd, fast jag vill ha dem i svart.


8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gillar den blåa.

12:55 em  
Anonymous Anonym said...

gud! de blåa skorna har jag gått runt i evigheter och sagt att de är de fulaste skorna jag nånsin har sett! HUA!

3:32 em  
Blogger helena said...

ja, smaken är som baken :)jag tycker de är dösnygga

4:16 em  
Anonymous Anonym said...

Jag gillar båda. Men jag är lite osäker på klacken på de blå. Kan tänka mig att dom snabbt blir skitiga, hade nog illat dem ännu bättre om klacken var svart eller trä eller nåt.

4:51 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har de i svart, de är super lätta att gå i och sköna!=)

12:33 fm  
Blogger helena said...

hanna: tyckte oxå de verkar supersköna, töjs de nåt?

10:20 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag har de blåa, fast i rött! Tycker dom är jättefina fast tyvärr inte riktigt så bekväma att gå omkring i som man tror när man provar dem... Eller jag kanske bara måste gå in dem först.

10:48 fm  
Anonymous Anonym said...

Oh jag är såld! Måste genast gå in på Din sko och prova dessa! Gillade dem båda skarpt! :) Hoppas de sitter lika bra på min fot! :)

2:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home