torsdag, juni 16, 2005

Accessoarer

Jag är rätt dålig på att använda accessoarer. Slänger på mig nån scarf ibland eller sätter nåt i håret. Men nu i vår har t o m jag blivit sugen på alla läckra långa halsband och flätade skärp. Ska iväg och försöka fynda lite nu. Ska ju på bröllop i midsommar och lite pynt kan nog göra hela outfiten.

Uppdatering:
Usch och fy, vart kom det ösregnet ifrån?
Tyvärr verkar det rätt utplockat bland accessoarerna. Så går det när man hakar på trenden för sent. Men jag såg precis att Ida tipsar om smycken på Gina Tricot, så jag får nog ge mig ut en sväng i morgon också.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu har du väl redan gett dig av, men Gina Tricot och Glitter har MASSOR av fina halsband nu!!

12:05 em  
Blogger Johanna said...

Guuud va härligt att läsa om något annat än politik och nyheter i en blogg!! Jag försöker blanda seriöst och "mindre seriöst" i min blogg men den är inte så välbesökt än så länge :)

Angående accesoarer så kan de definitivt ändra en outfit till det bättre, det är så lite som behövts. En annan snygg trend är de stora träarmbanden som jag tror kommer slå stort i sommar! Bara man inte använder allt på samma gång.

Hoppas du hittar massa fint!
/Johanna

http://jolla99.blogspot.com/

1:11 em  
Blogger helena said...

Ida: Missade Gina, men ska helt klart ta en ny runda imorgon.

Jolla99: Kul med uppskattningen! Klart läppglans och krämer förtjänar att bloggas om :)

1:20 em  
Blogger Maria said...

Jag har upptäckt att Wedins börjat med fina halsband och annat! Och så brukar jag fynda på Indiska ibland

6:51 em  
Blogger helena said...

Pollymia: Har kollat på Indiska. Såg ett jättesnyggt halsband på deras hemsida, men det hade de tyvärr inte inne. Wedins har verkligen allt möjligt bra!

7:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home