torsdag, juni 02, 2005

Budget-tips sökes!

Så var man inne i en period då allt tar slut och pengarna inte riktigt räcker till att köpa nytt.
Var helt inne på att köpa den där skrubbkrämen från Clinique som jag blev rekommenderad, men det får helt enkelt vänta. Jag fick ju samtidigt ett supertips om att socker fungerar riktigt bra.
Nu är snart dagcremen slut, på lördag lär det gå åt några kronor på kompisens möhippa, och i midsommar är det dags för bröllopet. Bara en massa kul, så man ska inte klaga. Men hur gör ni när det kommer extra kostsamma perioder. Bästa skönhets-budget-tipsen efterlyses!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Man kan ju alltid sälja grejor på Tradera :)

Men det är grisjobbigt när man måste ha typ dagcreme eller makeupcreme... hur ska man kunna vara utan det??

Apotekets L300 är helt okej tycker jag - och ACO Hudlotion är min bästa.

3:36 em  
Anonymous Anonym said...

Ber om prover!

Jag hade slut på ansiktscreme och gick till alla affärer i stan och bad om prov på den där nya skyddande cremen från Clinique. I själva verket är Cliniques Superdefense min favvocreme, jag hade bara inte råd att köpa en ny burk just då.

Alla som klagar över att butiksbiträden håller i prover som att det vore deras egna. Det är mitt- och såna som migs fel.

12:49 em  
Blogger helena said...

Bra tips Hanna!
Ska genast göra en räd och be om prover överallt.

1:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home