måndag, juni 20, 2005

Favoriterna v.25

Veckans favoriter:
  • Till håret: HM´s färgglada gummisnoddar. Håret i tofs så nacken får lite sol.
  • Ansiktet: Bronzing puder från Estée Lauder. Perfekt nyans och lagom med färg för min hudton.
  • Till kroppen: Sun Touch b.u.s spray från Nivea. Superbra, inga flammiga ben här inte.
  • Ögon: Kalla urkramade tepåsar. Gärna tillsammans m en kylande ansiktsmask.
  • Till lipsen: Juicy Tubes Pop från Lancôme, i färgen lollipop. Har en lätt kylande effekt.
  • Övrigt: Rexona deostick Aloe Vera

v.24, v.23

Vilka är era favvosar?

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo, mina favvosar är:
Till håret: Sunsilk Anti-Itch, bra budget alternativ till oss med känslig hårbotten.
Till ansiktet: Elizabeth Arden Eight Hour Creme till torra läppar.
Till kroppen: ACO Time Firming Body Lotion Q10. I love!
Till ögonen: Eye Shimmer í Emerald, denna bloggar-favvo!
Till läpparna: se ovan!
Övrig: Min nya Be Delicious!

8:53 em  
Blogger helena said...

Du har bra smak du Ida :)
Eight hour creme är suverän!

9:28 em  
Anonymous Anonym said...

Synd bara att den inte luktar så gott...

9:40 em  
Blogger helena said...

Jag har vant mig, sambon rynkar fortfarande på näsan dock :)

11:11 em  
Anonymous Anonym said...

Mina favoriter just nu är...

Till håret: Tygblommor från HM. Bara att klämma fast och hur somrigt som helst.

Till ansiktet: NARS "Orgasm" blusher. Blir bara mer och mer förtjust...

Till kroppen: Biotherm anti-drying bodymilk. Bästa lotionen - och så doftar den ju så gott!

Till ögonen: Fortfarande MAC-pigmenten. (Du borde ha dina idag tisdag förresten...)

Till lipsen: Carmex läppbalsam. Kylande, man verkligen känner hur den gör nytta.

Övrigt: Duschcreme från LUX, den rosa med pärlor - riktigt bra budgetköp!

2:43 fm  
Anonymous Anonym said...

And here is the vote from the Sara jury:

Till håret: Saltspray (inte nu med extensions i håret dock) Tygblommor är fint

Till ansiktet: Clinique Superdefense, Lancome Star Bronzer

Till kroppen: Nuxeolja och Aco Hudlotion

Till ögonen: Emerald och Diorshow

Till läpparna: Eight hour creme och Juicy tube "Je vous aime" plus Isadora Sun protecting lipgloss spf 10

Övrigt: Gucci "Envy me" och clinique "Happy"

8:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Å tygblommorna från HM glömde jag! De går in på min lista också!

8:37 fm  
Blogger helena said...

De där tygblommorna! Jag stod på HM när de packade upp dem. Söta tänkte jag, och vad bra med spännet. De ska jag köpa sen...
Finns inte att få tag på nånstans längre! Typiskt mig.

10:42 fm  
Blogger Maria said...

Min lista kommer här:

Till håret - Sunsilk Aloe serum, absolut nödvändighet för mitt burriga hår. Saltspray har blivit en ny favorit oxå.

Till ansiktet -
Apotekets L300 tonande ansiktskräm

Till kroppen - Barnängens badolja, det bästa för en sådan torris som jag. Varierar mig med bodybutter från Body shop ibland, mmmm. Och så, vid behov, Loreal Sublime Bronze så man blir härligt brun och skimrande.

Till läpparna - På kvällen eight hour cream, på dagen Lypsyls läppglans på tub.

Till ögonen - Ögonfranstång, svart mascara (HMs egna på liiiiten hylsa, perfekt, då blir den aldrig gammal) dagtid, på kvällen eyeliner (Isadora) och brunskimrande ögonskugga från Nuba

Och så solbrillor och en pocketbok så klart!

11:05 fm  
Anonymous Anonym said...

Kan någon tipsa mig om en prisvärd ögonkräm, eftersom jag helst inte vill spendera över 400:-kr på en sådan. Har inga rynkor, utan behöver bara massor av fukt. Tips tas tacksamt emot:-)

4:31 em  
Blogger helena said...

ran: Alla tipsar om Cliniques "all about eyes", så den är säkert ett riktigt bra köp. Själv har jag också svårt att hitta bra ögonkrämer. Det låter ju som om du vill ha nån lite svalkande gel snarare än en kräm.
Jag återkommer om jag får några bra uppslag.

9:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home