fredag, juni 17, 2005

Sun Touch - Niveas brun-utan-sol spray

Nu har jag testat Niveas b.u.s spray ett par gånger och är helnöjd. Jag är en fegis när det gäller den här typen av produkter. Jag har svårt för att få det riktigt jämt och snyggt.
Men med den här sprayen är det inte alls så bökigt. Har man bara nypeelade ben och är försiktig vid knän och hälar så blir det väldigt fint, och inte ett dugg flammigt.
Vill man ha rejält med färg nu när man ändå gör sig besväret, så ska man inte välja Niveas b.u.s spray. Den ger en ganska svag solbränd ton. Men personligen tycker jag det är ett stort plus. Det ser naturligt ut och man minimerar risken för att resultatet blir flammigt.
Sprayen är dryg, kladdar inte och den torkar in snabbt. Resultatet har hållt i sig helt i ca 3 dagar på mig, sen har det gradvis börjat försvinna.


LipGloss Bitch ger betyget: 5

Tips! Ta ansiktsvatten på en bomullstuss och dra lätt över hälarna och fotsidorna direkt efter att du har smörjt dig. Då får du bort överflödig b.u.s som lätt annars kan ge en ful rand där.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har länge tänkt på att testa b.u.s och ska nog testa den du rekommenderar eller Nivea self tan spray som fick bra betyg i Expressen. Din blogg är ursöt.

11:02 fm  
Blogger helena said...

Tack :)
Tycker absolut du ska testa denna. Det kan knappast gå fel.

11:08 fm  
Anonymous Anonym said...

Älskar din blogg, kommer definitivt tillbaka!

Jag ska nog prova denna, för jag blir ALDRIG brun på benen, helt hopplöst. Tack för tipset!

// Linda

www.inthenook.com/swe/

11:17 fm  
Blogger helena said...

Vad kul! Tack Linda.

1:22 em  
Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10:49 em  
Anonymous Elssa Olson said...

Hej Hanna!
Jag försökte denna produkt du talar och jag gillade den.
Jag gillar spray tan Little White Lie mer men jag tror.

Jag lämnar detta inlägg för dig att läsa;)

http://makebelieve.se/spray-tan-mist-by-little-white-lie/

10:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home