tisdag, juni 21, 2005

Fixat massor!

Känns som om en hel del har fixat sig idag. Var hos komipsen L och rotade bland hennes smycken. Hittade en hel del halsband att välja på. Så nu slipper jag grunna på det mer iaf. Äntligen har vi också beslutat vad vi ska köpa i bröllopspresent. Det landade på Whiskyprovning och restaurangbesök.
Bonus: tradera-inköpta prylar dök upp. En juicy tube och två Mac-pigment. Nu är risken stor att jag blir totally tradera hooked :)

På lipsen idag: Juicy Tubes i färgen Simmer.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är waaay-to-easy att bli hooked på Tradera.. fast kanske ännu farligare med eBay! Fast man sparar ju sina balubas..

1:28 fm  
Blogger helena said...

Jag får nog försöka hålla mig borta från eBay tror jag :)

10:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Home