tisdag, juli 12, 2005

Rosebud kladd

Denna fantaaastiska Rosebudkräm som ska vara sååå bra och mycket mer stylish än tråkiga Eight hour creme... Jag använder många fler vokaler än nödvändigt för att illustrera min sarkasm ;)
Jag har just spenderat de senaste minutrarna med att försöka peta ner geggan i burken igen. När jag öppnade den hade allt fastnat i locket. Kladd överallt!
Denna fina lilla plåtburk är så otroligt opraktisk. Nej, jag håller mig nog till min gamla Eight hour iaf. Ni kan väl hojta när Rosebud kommer som stift eller i tub...

8 Comments:

Blogger sparris said...

Jahapp, jag som tyckte den verkade lite kul. Vill ju inte ha gegg överallt. :/

5:46 em  
Blogger helena said...

Man skulle möjligtvis kunna köpa den enbart för burkens skull :)

6:09 em  
Anonymous Anonym said...

hm, jag håller mig nog till Eight hour - den luktar inge vidare men är bäst!!

3:39 em  
Blogger helena said...

Ja, eight hour är ett säkert kort. Jag använder den till ALLT.
Fast man hade ju lite förhoppningar om den här rosebudkrämen.

7:06 em  
Anonymous Anonym said...

Hade du den i värmen? Verkar som om den + vanligt Vaseline lider lite av samma kladdar-som-sjutton-i-burken-så-fort-det-blir-varmt syndrom... Lagom roligt :P

10:41 em  
Anonymous Anonym said...

Det var jag som skrev det där sista.. verkar inte som om det går att skriva in namnet här längre?

/Nippertippan

10:42 em  
Blogger helena said...

Nippertippan: Hade den i rumstemperatur. Numera huserar den i kylen.
Japp, det har varit strul med blogger idag. Problem med kommentarerna är det lite till o från. Hoppas det ordnar till sig.

10:46 em  
Anonymous Anonym said...

Åh fan, detta var någor helt nytt för mig. Jag letar som en galning efter denna kände plåtburk. Vart köpte ni den?

7:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home