söndag, augusti 14, 2005

Den nakna sanningen



Hänger på Hedgehog-Sara och Mel E. Tycker det är oerhört kul att snoka i folks badrumsskåp. Av utrymmesskäl är allt i full display hemma hos mig. Ja, det är ett riktigt fult gult duschdraperi ni ser skymta i kanten. Nu när jag ser det såhär på bild så inser jag att här behövs en stunds sortering. Tänk så mycket nya prylar jag skulle få plats med om jag rensade lite. Sambons? Nån flaska står i duschen och deon ligger i plastburken längst ut i kanten. Resten är mitt, bara mitt!

15 Comments:

Anonymous Anonym said...

hm, du har ju superordning ser det ut som! åh, det är så kul att se andras badrum...

2:14 em  
Blogger helena said...

ordning? då syns kanske inte raderna bakom *s*, hur mycket skit som helst. Men det ska absolut göras nåt åt. Såna här prylar ska ha det snyggt omkring sig :)

2:16 em  
Anonymous Anonym said...

men om man jämför med min sminkhylla... usch, jag måste verkligen göra något åt ögonskuggorna och allt smink...

2:22 em  
Blogger helena said...

Det mesta av mitt smink är nedstoppat i boxen, eller utspridda i diverse necessärer och handväskor. Man borde helt klart göra nåt åt det.
Detta är ingen värdig förvaring av våra dyrgripar :)

2:27 em  
Blogger Johanna said...

Jag borde resan både i garderoben och bland sminket... men det är svårt att slänga...

2:32 em  
Blogger Johanna said...

resan = rensa

sorry

2:33 em  
Blogger helena said...

jag är rätt bra på att rensa ut bland sminket, vill inte ha gamla grejjer i fejset :)
Men jag köper å andra sidan på mig en massa hela tiden, så det är alltid fullt överallt ändå.

2:36 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker också att du ser ut att ha jättebra ordning. :)
Här är mitt skåp:
http://www.yukio.se/blog/2005/08/badrumsskpet.html

2:47 em  
Blogger helena said...

shit, jag som är världens mesta slarvo :)
får väl ta en bild när utrensningen är gjord så ni ser skillnaden.
Helst skulle jag vilja ha ett sminkbord á la Jessica:

http://www.pal.pp.se/~jessica/blog/2005/08/mitt-lskade-sminkbord.htmlJessica.

3:25 em  
Anonymous Anonym said...

åh, vad fint... ett sånt skulle jag också vilja ha. Gärna ihop med mitt dressingroom... (dream on)

Jag hade ett jättefint vitt sminkbord när jag var liten, med spegel o allt... det skulle man ha haft nu.

3:35 em  
Blogger helena said...

ja, man blir mäkta avis.. du noterade väl allt chanel smink hon har också :)

3:46 em  
Anonymous Anonym said...

Hur hinner du använda alla dessa prylar?!

4:58 em  
Blogger helena said...

jag använder ju inte allt varje dag :)
jag kan väl hålla med om att jag har mer smink än man faktiskt behöver, men jag gillar att variera mig.
Men i övrigt har jag väl bara nödvändiga prylar som tamponger, shampo, rakhyvel etc.

5:31 em  
Blogger Terése said...

Jag tycker att det ser ut som om du har ordning. Jag var också "tvungen" att ta ett kort.

11:18 em  
Blogger helena said...

*S* jag måste verkligen ha lyckats att kamouflera de bakre raderna rätt väl då.

3:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home