tisdag, augusti 09, 2005

På lipsen idag

Juicy Tubes Pops, i färgen lollipop. Favvoglosset!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

det är nog dags att du fotograferar din gloss-samling nu...hehe

1:43 fm  
Blogger helena said...

lisa: hm, skulle jag se alla tillsammans i hög så skulle jag nog ha svårt att försvara ett nytt köp inför mig själv. Och det skulle ju vara fasansfullt :)

kicki: jag har ett biotherms gloss. skulle kunna vara lite mer klistriga tycker jag. Men färgerna är härliga.

8:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Du som är expert på läppglans kanske vet om det finns nåt juicy tubes som har lite mer färg och som passar bättre till hösten? Jag älskar juicy tubes och det är det enda jag kan ha på läpparna utan att få en sån där hemsk vit rand (kanske inte alla som får men hoppas du förstår vad jag menar)...=)

6:13 em  
Blogger helena said...

Juicy tubes Pops har mer täckande färg, och finns i en hel del fina färger.

6:22 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, kan du inte göra en lista över alla dina gloss och även vad du tycker om dem?
Please!!!! ;-)
/Katarina

11:18 fm  
Blogger helena said...

oj, det blir en del jobb. det kanske kommer framöver :)

12:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home