söndag, augusti 14, 2005

Tema: badrumsgrejs

Mina badrumshyllor skulle kunna bli så fina med lite korgar o dyl. När jag lite snabbt kikade på IKEAs hemsida så hittade jag de här.

Hade kunnat ha lite roligare färg kanske, men de små känns riktigt praktiska.


Det här är egentligen en skrivbordsförvaring. Men jag tänker mig att man kan ställa shampo, hårspray etc i det stora facket, och ha nagellack, krämer och smink i de mindre. Sen är det bara att lyfta på korgen när det ska dammas.
Indiska har billiga färgglada glas och muggar som man kan ställa pennor, mascara och borstar i. Skulle kunna bli hur fint som helst mao. Hm, måste börja planera lite tror jag.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag fick också en massa inspiration nu när alla fläker ut sina fina badrum...

Jag som har grejor i gamla godislådor måste verkligen skärpa till mig.

En tur ut till Ikea blir det nog snart och sen kan jag visa hur fint jag gjorde!!

5:34 em  
Blogger helena said...

ja precis, före och efter liksom :)

5:37 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har en jättefin korg till mina hårprodukter (spray o dyl, för lockar och rakt... massa saker) och hudkräm på en byrå i mitt sovrum. Jättebra när man städar, jag hatar nämligen att damma men nu lyfter man bara på 1 sak och torkar av.

6:21 em  
Blogger sparris said...

Någon som sett någon korgliknande grunka man skulle kunna ha som papperskorg i ett badrum? =)

6:38 em  
Blogger helena said...

sparris: kolla ikeakatalogen, där finns massor med korggrejer, även papperskorgar.

8:01 em  
Blogger piggekotte said...

Jag har sådana där "tygkorgar". De är rätt bra faktiskt och ser frächa ut i badrummet.

11:25 fm  
Blogger piggekotte said...

Jag har sådana där "tygkorgar". De är rätt bra faktiskt och ser frächa ut i badrummet.

11:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home