torsdag, december 22, 2005

Aqua Fusion Teinté

Aqua Fusion Teinté från Lancôme.
En färgad dagkräm i stil med Cliniques Moisture Sheer Tint.
En nyhet i Aqua Fusion serien enligt hemsidan, och jag har inte sett den live än. Men jag gillar ju Lancôme och när min Moisture sheer från Clinique tar slut, vilket den iofs aldrig verkar göra för den är superdryg, så ska jag ta och klämma lite på den här. För man kan ju aldrig vara nöjd med det man har, hur bra det än är. Det k a n ju finnas nåt som är bättre :)

Ett billigare alternativ till Lancôme och Clinique är L300 Bronze som finns på Apoteket. Kvalitetsmässigt är det en ganska stor skillnad gentemot Cliniques. Men vill man bara ha något basic för att pigga upp ansiktet lite då och då så kan denna nog passa, kostar 69,50kr. L300 är lite för mörk tycker jag, men man kan blanda ut den med sin vanliga dagkräm till en nyans som passar.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har testat Lancomes, det är jättebra och doftar gott, men på något sätt återkommer jag ändå till Cliniques :)

4:35 em  
Blogger helena said...

Ja, cliniques är riktigt bra. Blev helt såld när jag köpte den nu för ett par månader sedan. Var Lancomes ungefär som cliniques i konsistensen och så?

4:43 em  
Blogger Karolina Lassbo said...

God Jul på dig Helena! När jag letade julklappar innep å household i Uppsala så hittade jag en hårborste med 50-tals motiv och med texten Lip Gloss Bitch. Det är klart att jag tänkte på dig då! =)
Ha en underbar jul!

8:52 em  
Blogger helena said...

God jul!
Jag har en necessär med det där motivet, alldeles lagom stor för att rymma ett läppglans :)

10:14 em  
Anonymous Anonym said...

jag blev genast lite intresserad av Aqua Fusion Teinté, så om du provar får du rapportera resultatet.

10:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Kan man inte be om prover nånstans?
:-)

1:38 em  
Blogger helena said...

Kicks tycker jag är bra på det här med prover, iaf här i jönköping.

4:28 em  
Anonymous Anonym said...

Jag såg den på viking line, det stod inget pris så vet inte vad det kostade.. Men kan vara ett tips om någon ska åka på kryssning snart.

1:40 em  
Anonymous Anonym said...

Hej! är det ungefär som foundation?

3:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home