onsdag, april 26, 2006

Dagens


På lipsen idag: Smashbox i färgen Sassy
Och ni då?

23 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har Jessica Simpsons Peppermint Swirl...smaskens! ;-)

8:13 fm  
Anonymous Anonym said...

jag ska köpa ny foundation, har använt loreals true match men skulle vlija prova någon annan... har du något tips? eller du kör alltid med ID? har inte provat detta...

8:21 fm  
Anonymous Anonym said...

iD´s lipgloss i färgen garden.

8:37 fm  
Anonymous Anonym said...

Biotherms Glossy shine i färgen 130 (ceriserosa).
:-)
Katarina

9:17 fm  
Anonymous Anonym said...

Bobbi Brown´s shimmer lipgloss no. 3, Rose Sugar

10:00 fm  
Anonymous Anonym said...

jag har bara lite rosebud på läpparna nu, ska ut och jogga strax. fast man kanske kan jogga i nåt lyxigt gloss...

10:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Aco's läppcerat från apoteket... luktar vanilj! mums!

10:27 fm  
Blogger sparris said...

Lypsyl Lip Shine, det lite guldiga.

11:10 fm  
Anonymous Anonym said...

Mac lipgelée i färgen dewy jube :)

11:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Elisabeth Arden 8h creme.

11:23 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag är så galen och vild att jag har försvarets hudsalva på ^^

11:25 fm  
Anonymous Anonym said...

Clarins Quench Lip Balm nr04, blekrosa färg.

12:47 em  
Blogger helena said...

Vad många tips man fick :)

Har inte testat id.s och Clarins så jag vill gärna ha ett litet omdöme där.

1:13 em  
Anonymous Anonym said...

Mac Lipgelée i färgen Lilacrush. Bästa bästa bästa nånsin.

1:17 em  
Anonymous Anonym said...

DuWops Lantana.

Vad var det den där kanonbra lipplumpern du testade kom från? Var det Freeze?

3:25 em  
Anonymous Anonym said...

jag hr flera st från Clarins, de ger fin färg, och så är det lip balm så läpparna inte blir torra som vissa andra gloss.
JAg får en jätte fin glans och det håller länge + att de smakar lite söt.

3:54 em  
Blogger helena said...

maria: ja, det stämmer att det var freeze

5:30 em  
Anonymous Anonym said...

Eyeko - Minty =)

8:41 em  
Anonymous Anonym said...

Lush - Chocolate Whipstick. Ett lip balm som innehåller riktig choklad.

9:03 em  
Anonymous Anonym said...

id´s lipgloss är väldigt bra & fina, jag personligen gillar Garden, Lollipop, Sweet pink,Sheer Cherry bäst. Garden är en av vårens nya färger...
De har fått flera jättefina rouger & skuggor också.

9:29 em  
Anonymous Anonym said...

Dior Kiss Cotton candy :)

5:14 em  
Anonymous Anonym said...

Har ni provat att använda "vaseline" ??
funkar bra mot torra läppar och ger en söt genomskinlig men lite åt det rosa hållet i färgen!!
topppen =D

9:30 em  
Anonymous Anonym said...

idominsalva ftw !

6:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home