fredag, april 28, 2006

The Pool House

Bild: Sephora
Philosophy kommer med nya roliga set hela tiden. På Sephora hittar man The Pool House med duschgel, body soufflé och Lipshine i doften/smaken Lemonade.
There's nothing more refreshing on a hot summer day than a dip in the pool and a tall glass of lemonade. This season, you're invited over to Philosophy's Pool House to refresh your senses with a trio of lemonade treats guaranteed to add a refreshing zest to any day!
The Guest House och The Party House är andra varianter på detta limited edition set.

Via: Living by W

14 Comments:

Anonymous Anonym said...

helt oemotståndligt ju...

8:45 em  
Anonymous Anonym said...

åh så gulligt, vill ha..

9:25 em  
Anonymous Anonym said...

Kan man beställa därifrån till Sverige?

11:12 fm  
Blogger helena said...

slinky: nej, tyvärr inte. Jag har inte kollat närmare om andra webshops tagit in detta.

12:36 em  
Anonymous Anonym said...

Wii, förpackningen är så söt. Jag ska banne mig starta en filial av Sephora i Sverige ;)

2:07 em  
Blogger helena said...

klart du ska öppna sephora i sverige maria! Mycket bra idé :)

2:27 em  
Anonymous Anonym said...

Åh vill också ha!! :D

3:43 em  
Anonymous Anonym said...

jag köpte parfymen falling in love idag...mmm :)

5:57 em  
Anonymous Anonym said...

Det var nog det mest begäransväckande jag sett på ... ett tag :D

10:50 em  
Anonymous Anonym said...

gud vad sött, skapar definitivt cravings!

11:53 em  
Anonymous Anonym said...

VAR KÖPER MAN DETTA???? Heeelt lovely!!!

9:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Fy vad adorable det där setet ser ut;)!

10:07 fm  
Anonymous Anonym said...

Helt underbart...med ett litet hus:) Bara det, gör att man vill ha setet.

12:18 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, sånt här har jag mycket svårt att motstå :)

11:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Home