torsdag, juni 01, 2006

juni

Life is good! Ville bara säga det.

13 Comments:

Blogger schmut said...

erkänn, buzzador vill att du testar smink?

11:27 fm  
Anonymous Anonym said...

hej! jag undrar ifall någon som skriver här eller du, lipgloss bitch, skulle kunna beskriva en bal sminkning från scratch? alltså, foundation, puder, rouge osv osv.. hur allt ska ligga och sitta :)
min balklänning är champagnefärgad, så om ni kan ge tips på ögonskuggor, rouge färger och sånt :)
skulle VERKLIGEN uppskattas!

12:30 em  
Blogger helena said...

schmut: riktigt s å bra är det inte ;)

kristin: jag kan skriva ett inlägg om hur man lägger en hållbar makeup och så, men det är lurigt med färger då man inte vet hur nån ser ut. Ska försöka hinna med det ikväll.

12:58 em  
Anonymous Anonym said...

tack så hemskt mycket :)

2:09 em  
Anonymous Anonym said...

tack så hemskt mycket :)

2:09 em  
Anonymous Anonym said...

Life is crap! Ville bara säga det... Men skönt att höra att ngn mår bra.

2:10 em  
Anonymous Anonym said...

Visst ar det!! Sol, 30 grader och sommar lov i morgon och min familj kommer och halsar pa mig pa lordag, anda fran sverige kommer dom for att traffa mig!:), det kunde alltsa vara varre!!!

4:08 em  
Anonymous Anonym said...

hejhej :) jag undrar om du vet nån bodyscrub som är bra och luktar fräscht och somrigt?

7:06 em  
Anonymous Anonym said...

Nope. Life sucks.

7:57 em  
Blogger helena said...

johanna: 30 grader?! härligt :)

lina: kolla in body shops, de har ändrat formulan en del och jag tycker deras dofter passar allra bäst just på sommaren.

anonym: ja, kan man inte ens glädjas åt att andra får ha det lite bra ibland så måste det verkligen suga rejält. Hoppas det vänder för dig också snart :)

8:25 em  
Anonymous Anonym said...

Jaaaa, jag har exakt en månad kvar till bröllopet...huhahua...lite nervös är jag ;)

8:37 em  
Blogger helena said...

linda: spännande, mkt att göra nu då förstår jag.

7:31 fm  
Anonymous Anonym said...

okej, tack :D ska dit idag:)

12:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home