fredag, november 24, 2006

Suki

När man är hemma och sjuk så piggar det ju upp lite extra när det kommer roligheter med posten. Den svenska agenturen för Suki Skin Care, Umeå Kroppscenter, skickade mig ett startkit för blandhy och ett läppbalsam från Crazy Rumors.
Tea Balm Ginger Peach är jag redan en nöjd ägare av, men det är klart att jag behövde en att ha i skrivbordslådan på jobbet också :)



Suki Pure Skin Care använder sig endast av rena, naturliga ingredienser och så långt som möjligt helt organiska produkter. Inget är syntetiskt eller genmodifierat. Suki Pure Skin Cares produkter är skapade för att främja livskvalitet och hälsa för alla levande varelser. Förpackningarna är tillverkade av återvunnet material och bläcket vegetabiliskt.


Anti-inflammatory mini skincare kit, som passar bland- och fet hy, innehåller bl.a:
exfoliating lemongrass cleanser
transformative facial clay
white willow facial toner
blue chamomile facial serum
velvet facial cream

Kitet (och produkterna i originalformat) kan köpas hos t ex Eleven och Accessora för 259kr. En smart idé om man vill prova på en ny hudvårdsserie. Det finns också ett liknande startkit för torr hy.

Det här ska bli kul att testa! Har ni några erfarenheter av märket?

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, vad kul med paket :-)
Recension kommer hoppas jag.

2:53 em  
Blogger helena said...

Ja, det är alltid kul. Men idag var det extra kul för jag har varit så himla nyfiken på det här märket.

3:42 em  
Blogger a spoonful of mint said...

Fortfarande magsjuk?

4:26 em  
Blogger helena said...

yeh-yeh: bättre idag, men man blir ju rätt mör efter

4:37 em  
Anonymous Anonym said...

Vilken är din (och er andras) favorit bland webshoppar för smink? Jag är sugen på att prova beställa, men är lite rädd för att det ska bli krångel.

5:29 em  
Blogger Miamaia said...

Vil bare ønske deg god bedring. Har hatt mageproblemer selv de siste dagene, og det er ikke morsomt.

7:17 em  
Blogger helena said...

emeelia: jag har inte upplevt något krångel med någon webshop, så det tror jag inte du behöver vara rädd för. Accessora, Blush, Pulpstore och Eleven tycker jag är rätt likvärdiga i hur man shoppar, så gå du efter produkten du vill köpa istället. Lycka till!

prinsesse: usch då är det synd om dig också. Jag är mycket bättre idag så nu är det nog över.

10:26 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag har hört mycket gott om Lemongrass-scruben. Vad tyckte du, är den värd ett köp?

3:54 em  
Blogger helena said...

anonym: jag blev direkt upp över öronen förälskad i denna skrubb.

4:49 em  
Anonymous Anonym said...

skrev i fel inlägg nyss såg jag, så hr kommer det igen - till rätt inlägg denna gång :)

jag har haft produkterna för finnar av suki. men jag fick bara mer o mer med produkterna, efter 1,5 månad var de katastrof! :S Så de fick jag pengarna tillbaka för. Nu blir de dermalogica. Men Lipglossbitch, skriv en recension över produkterna o hur dom verkat på dej om ett tag..? :) TC/Erika

10:41 em  
Anonymous Anonym said...

Jag använder mig av sukis serie mot acne, bland annat serumet med kamomill och jag har aldrig varit så fin i hyn som jag är i dag, jag är så nöjd med produkterna! Dock ska man tänka på att lemongrass exfolierar mkt och inte är lämplig som daglig rengöring om man har lite känslig hy, men den är helt gudomlig!

2:34 fm  
Blogger helena said...

erika: Vad synd att det inte funkade för dig, det är svårt det där med hudvård. Men vad skönt att du fick pengarna tillbaka :)

anonym: ja, serumet känns jättebra och verkar funka toppen på min hy.

8:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home