tisdag, november 21, 2006

Cecedille Spray Mousse

Sen ett par veckor tillbaka använder jag ansiktsrengöringen i mousseform från Cecedille, som jag köpte på Accessora (snabb leverans och trevliga prover på köpet som vanligt).
Det här kommer att bli en kort recension, för min åsikt om den här produkten skulle egentligen kunna sammanfattas med en axelryckning. Rengöringen gör väl det den ska, men för 180kr kan man väl ändå begära lite mer känner jag.
Det känns ganska fräscht att tvätta sig med moussen, även om jag inte är helt överens med doften. Man sköljer lätt av rengöringen, men den klarar inte riktigt av en tyngre makeup.

LipGloss Bitch ger betyget 2,5

Hade detta varit en produkt från/i samma prisklass som Loréal, Lumene etc så hade den varit fullt duglig. Men nu drar priset ner betyget ett snäpp.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad synd att den inte funkar för dig, jag tycker den är himla fräsch.

3:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home