onsdag, maj 18, 2005

Ofärgad läppenna?

Finns den ofärgade läppennan? Alltså inte en hudfärgad, utan en helt ofärgad. Jag tycker det är snyggast med en naturlig och mjuk kontur även om man har läppstift på sig. Men man vill ju ändå att det ska hållas på plats och inte flyta ut. En läppenna "stoppar" bra, men det ser rätt hårt ut.
Då vore det alltså perfekt med en ofärgad penna, eller nåt medel man kan pensla runt konturen. Är det ofärgat behöver man ju inte heller en penna per läppstift/glans man har.
Vet någon om detta finns?

4 Comments:

Blogger helena said...

Va? Strunta i läppkladd! Det finns inte i min världsbild :)
/Helena

6:40 em  
Anonymous Anonym said...

Hej!

Jag tror Reverse Lipliner från DuWop, kan vara det du söker

/Jennifer

3:38 em  
Blogger helena said...

Åh som jag har väntat på ett bra tips om det här. Jag ska genast kolla upp liplinern från Duwop. Tack så mycket!

4:05 em  
Anonymous Anonym said...

Hej!

vAR KAN MAN KÖPA PRODUKTER FRÅN dUwOP?oCH VAD KOSTAR DET?

3:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home