tisdag, juni 28, 2005

Kan förkylning botas med shopping?

Har åkt på en riktigt sugig förkylning. Inte ett dugg kul. Jag som hade planerat in lite beach idag.
Får kanske pigga upp mig med lite shopping istället. Skugge tipsar ju om fejk-minnetonkas på Coop. Gotta love that!
Undrar om det dyker upp nåt kul med posten idag, lite traderainköp t ex :)

Vill ha:
en klipptid hos en bra frisör som fixar mig en ursnygg frisyr
Cliniques super defence dagkräm
starka och hållbara naglar
en ny digitalkamera
en otäppt näsa
rea!


3 Comments:

Anonymous Anonym said...

hm, Clinique - helt perfa!!! Naglar - det går inte att ha perfekta naglar av sig själv... Jag fuskar, som med håret!

Stackars dig som är förkyld... Jag tror lite shopping kan bota åtminstone det värsta...

3:06 em  
Blogger helena said...

Hm, man kanske skulle fuska till sig snygga naglar. Men hur går det med knapprandet på datorn då?

3:19 em  
Anonymous Anonym said...

haha, min man blir skitstressad av ljudet, men det går hur bra som helst och det låter så lyxigt liksom :)

jag har fuskat i flera år, varning - man blir beroende.

4:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home