tisdag, juni 28, 2005

Tror faktiskt det hjälpte...

Lite shopping är nog bra för hälsan. Känner mig genast lite piggare. Kom hem med Cliniques super defense dagkräm. Jag har ju testat den ett tag nu och tycker att den känns bra, så nu slog jag till. Tyvärr hade de inga All about eyes krämer inne för tillfället så nåt prov på den blev det inte. Men jag fick prover på nån slags super-fuktighets mask istället. På Parelle vet man att behandla sina kunder väl :)
Provade bikinis på Lindex. Föll inte för någon särskild, det är ju rätt utplockat. Japp, jag vet att jag är sent ute. Men det är ingen vidare panik. Jag har en klassisk svart som alltid funkar.

Lipsen smyckas av: Estée Lauders Lipgloss balm spf 15 i färgen amber bronze. Ja, just den som jag lovebombar i princip hela tiden :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Känn dig utmanad:

Sminkduell :)

12:13 em  
Blogger helena said...

Den går ju bara inte att låta bli... svar kommer om en stund!

2:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home