lördag, juli 16, 2005

Solstollar

Klart man sitter bänkad framför 80-tals natten...
Solstollarna, vilket fantastiskt program!
Så otroligt gubbsjukt. Men ingen tänkte väl på det då.
Samantha Fox var med, och Anna Book. Anna sjöng John. Denna fantastiska låt i brevform.

John, några ord till dig. Det finns inget särskilt jag vill säg. Bara några ord om hur jag har det, några rader några tankar från mig.
John, tänk vad åren går. Mitt hår är mycket längre nu. Pappa har gift om sig. Hon är söt, hans nya fru.

Varför görs det inte såna bitar idag :)

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

I loved Solstollarna.. och reflekterade såklart inte en sekund över gubbsjukan - även om den framgår desto tydligare nu! Men Toffelhjältarna var nog ändå snäppet bättre.. varför kan inte båda repriseras?! *hmpf*

12:43 fm  
Blogger sparris said...

Jag kommer behöva terapi efter LeMarc :O

10:11 fm  
Blogger helena said...

Ja, toffelhjältarna vill jag se igen

4:56 em  
Anonymous Anonym said...

En snuskgubbe som sitter i buskarna och vill bjuda småflickor på danska wienerbröd :D

10:21 em  
Blogger helena said...

Och väldigt mkt solkrämssmörjande

11:55 fm  
Blogger annalin said...

åhh nej, visade de Solstollarna!?! jag som var i turkey! Var har du köpt videobandet med Solstollarna, lippglossbitch!?!

9:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home