tisdag, augusti 23, 2005

Penslar från MAC

Nån som har koll på vilken prisnivå MACs penslar ligger? Jag är ute efter en skuggpensel som är rätt tunn och precis, och en till concealer. Nån kommenterade att de säljer penselset ibland, någon som vet om de gör det nu och vad de isåfall går på?
Ibland är det otroligt frustrerande att man måste åka till andra städer för att köpa en del märken. Det krävs ju lite planering. Så trist om en kampanj el liknande kör igång två dagar efter man var där liksom.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har ingen koll på MAC. Men på den här sajten finns det olika set med penslar: http://www.eleven.se/?iProductId=722

6:19 em  
Anonymous Anonym said...

penselkiten brukar gå loss på modesta 500 spänn! men de har korta skaft vilket jag gillar, men proffs har gärna långa skaft men jag gillar att de går ner i sminkväskan.

8:27 em  
Blogger helena said...

hur kort är kort? jag måste kolla in de där, 500 är absolut överkomligt.

10:36 em  
Anonymous Anonym said...

Penslarna är ungefär sju centimeter långa. Settet innehåller en puderborste, en sned eyelinerpensel, en skuggpensel(tror jag det är) en läpp pensel, en concealer pensel och en necessär. Jag tycker att det är super och använder mitt kit varje dag.

Det säljs runt jul.. men man ska vara ute i ganska god tid. För dom tar in ett begränsat antal och är ganska populära.

Lycka till!

10:07 em  
Blogger helena said...

bara till jul? synd.
tack för infon iaf :)

10:34 em  
Blogger CamillaAdl said...

De "små" borstarna går på 195.. annars har Sephora superfina penselset för ungefär $45. Har ett själv som är jättebra!

10:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home