onsdag, augusti 31, 2005

sminkbordet






7 Comments:

Anonymous Anonym said...

hm, behöver jag säga detta...
okej:

JAG DÖÖÖÖR AV GRÖÖÖÖN AVIS...

skitasnyggt. Men jag ser ingen Lancome-skugga ;)

10:26 em  
Anonymous Anonym said...

OJ!

Vad fint det blev!! Har du invigt det ännu?

10:31 em  
Blogger helena said...

sara: jag är såå sur på lancome nu. snart blir det mailbombing och byte av favvomärke ;)

ida: ofcourse, sitter och puffar och duttar hela tiden. så mkt roligare än att stå på tå för att nå upp till badrumsspegeln :)

10:37 em  
Blogger Maria said...

Avis som tusan!!!

11:51 em  
Anonymous Anonym said...

Det blev ju hur fint som helst =) Önskar studentrummet kunde växa några kvadratmeter så man kan kunde göra något liknande. Som det är nu får man sminka sig i sängen *s*

12:07 fm  
Anonymous Anonym said...

Kanonsnyggt! PS. Presentpåsen från Loreál har ännu inte dykt upp.Gör ett nytt försök idag på lunchen DS.

9:38 fm  
Blogger helena said...

snyggmary: jag har sett den :)
har t o m en mindre sådan necessär. Den är så liten att bara ett... läppglans får plats.

10:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home