torsdag, augusti 25, 2005

Förståndig

Idag har jag enbart shoppat förståndiga saker.
Sloggi trosor, ta 3 betala för 2
Strumpor, 3 valfria par för 99kr. Självklart i förståndiga höstfärger.
4st handdukar till badrummet. I de förståndiga färgerna mullvad och beige. Förståndigt med tanke på att de passar till allt och jag har inte hittat nåt duschdraperi jag gillar ännu och alltså inte vet vad jag ska matcha med.
Små förvaringskorgar för bomullspads o dyl. Mkt förståndigt både med tanke på att de behövs då jag ska rensa i röran och för att det var 30% rabatt på alla korgar på Åhléns under klubbdagen.

Eftersom jag har varit så otroligt förståndig i dag, så är det väl helt ok att jag köper fullständigt oförståndiga och enbart söta, roliga och snygga må bra-saker i Göteborg imorrn?

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

oj så förståndigt...

o jag som köpt en klänning från bruuns bazaar och Diorskuggan...

7:38 em  
Blogger Terése said...

Självklart ska du köpa loss på oförståndiga saker i morgon! För varje förståndig sak får man köpa en oförståndig! :)

7:45 em  
Anonymous Anonym said...

Duktigt gjort! Själv "halkade" jag in på Kicks på lunchen och kunde inte motstå " Köp 3 produkter från Lóreál och få senaste Elle och en presentpåse på köpet".Det blir en härlig kväll i favoritfåtöljen med senaste Elle i knät!

8:31 em  
Blogger helena said...

nu blev man ju nyfiken på vad det var i den där presentpåsen.

10:33 em  
Anonymous Anonym said...

Idag har jag har köpt mat (mejeriprodukter, vitkål, morötter och nudlar) och två frimärken. Men eftersom jag strax ska krypa ner i sängen o bläddra i senaste Cosmo kommer jag att känna som om jag har shoppat smink och lyxprylar hela dagen. Nästan. Om man kisar med hjärnan (jfr kisa med ögonen)....

10:58 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har förståndigt nog låtit bli att köpa en fin men lite stickig kofta och en vit stråblus på MQ. Massor med fina grejer från object, designers remix o vila på Cayenne och lite på HM. Inte ens på ebay har jag shoppat nåt. Fast däremot har jag betalat ett par skor från tradera. Men de var mycket förståndiga vinterstövlar.

11:29 em  
Anonymous Anonym said...

Hej, jag var just med om en skum grej.
Jag diggar IsaDoras lipgloss. Lite högstadium, visst, men jag tycker det är sköna budgetgloss. Idag när jag var på Åhléns så gled jag förbi montern och plockade ut en snygg, mörkröd färg, perfa till hösten. Det visade sej vara en läppfärg snarare än gloss, men vad 17 tänkte jag och pröjsade. Testade den nyss. Målade, väntade, glossade och kollade. Snyggt. Sen skulle jag torka bort det, drog servetten över läpparna - inget hände. Gnodde lite till - inget hände. Gnodde så servetten smulade - inget. Sköljde med vatten - fortfarande inget! Med makeupremover och mer gnoing gick det dock bort.
Helt crazy!

12:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Apropå presentpåsen! Det hade inte fått hem den ännu (så går det när man som jag ABSOLUT måste handla första dagen)så jag har det tillgodo.Återkommer om intresset kvarstår :)

7:28 fm  
Anonymous Anonym said...

Åh, ni måste berätta vad det var i påsen! Nu blev jag så himla nyfiken, är det värt att cykla iväg till Kicks???

9:43 fm  
Blogger helena said...

siri: jag använder alltid natusan babyoil bath för att ta bort longlasting läppfärg.

8:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home