onsdag, september 28, 2005

Ett bra erbjudande

Nån mer än jag som älskar när det vankas necessärkampanj bland favvomärkena? Estée Lauder har verkligen lyckats få till det.



Graphic Color ögonskugga
Electric läppstift
MagnaScopic mascara
Hydra Complete ögongelkräm
Hydra Complete dag- och nattkräm
Parfymen "Pleasures"

Jag har en urusel digitalkamera. Skuggan är mörkare än vad den ser ut och läppstiftet är inte riktigt så lila utan drar mer åt brunt. Skuggan är jag allra mest nyfiken på. Färgen är hur snygg som helst, och jag har inte testat Estée Lauders skuggor innan.
Allt är riktigt användbart för min del utom parfymen, men den kan man ju alltid muntra upp mamma med.
Dessutom har de lyckats med konststycket att stoppa allt i en necessär som faktisk är snygg nog att använda.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Var på Kicks på lunchen och gjorde ett inköp och fick inte bara en utan två prover av Esteé Lauders Magna Scopic. Vilken lycka!

9:58 em  
Anonymous Anonym said...

Åhhh, lila ögonskugga. Det vill jag ju ändå införskaffa. Skulle man handla produkter för 600 kr?

10:06 em  
Anonymous Anonym said...

jag tycker att de brukar alltid stoppa ner något som är beige, brunt eller korall och inget av det skulle jag någonsin ha på mig. däremot gillar jag om det bara är hudvårdsprodukter, då blir jag lite till mig.

10:33 em  
Blogger helena said...

anci: trevligt :)

eleonore: 2 saker skulle man köpa, varav en hudvårdande

lisa: ja, de brukar ju satsa på sånt som "alla" kan klä i. Jag blev glatt överraskad av den här.

10:40 em  
Anonymous Anonym said...

Hur ser necessären ut då? blev jätte nyfiken på det nu. =)

10:42 em  
Anonymous Anonym said...

Jag såg att Clinique hade samma erbjudande nu - men det var inga kul grejor tyckte jag...

7:48 fm  
Anonymous Anonym said...

Haha, nu är du lika glad som jag va?
:-)
Katarina med Dior-necessären

8:49 fm  
Blogger helena said...

mazarin: kanske kommer bild på den med, brun och beige i beautybox modell.

sara: ibland finns det inget roligt alls i de där necessärerna. Helst vill man ju att det ska vara minst en grej man aldrig testat förr, och nån sak som man garanterat kommer att ha användning för.

katarina: rätt nöjd, ja :)

9:19 fm  
Blogger helena said...

sandra: inte fundera mera, införskaffa!

11:12 fm  
Anonymous Anonym said...

åh grymt att du länkade till detta. letade efter det på kicks hemsida. men det funkade inte för mej! :D ska absolut slå till! vet du vad estée lauders fuktkrämer kostar?

2:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home