tisdag, september 13, 2005

Frisk nog för mejk




Nja, jag kan fortfarande inte andas genom näsan. Men jag blir iaf piggare av att få måla mig lite. Jag har använt den rosa och den silvriga skuggan i Lancôme paletten. Den rosa över hela rörliga delen av ögonlocket, den silvriga längs globlinjen, lite i yttre och inre ögonvrån samt längs den nedre fransraden.
Lite highlighter under ögonbrynet och svart mascara.

Jag är så nöjd med den här paletten. Den svarta skuggan med silverglitter är en riktig partyskugga och rosa/lila och silver känns helt rätt i höst.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

snyggt! jag ska testa lite jag med, den är ju så fin så man knappt vågar ta bort plasten...

använde du penseln som var med?

3:15 em  
Anonymous Anonym said...

supersnyggt!

3:18 em  
Anonymous Anonym said...

Jättefint!

3:18 em  
Blogger helena said...

sara: ja! börja testa nu :)
penseln som följer med funkar riktigt bra, iaf till de ljusare. Till den svarta använder jag en lite tunnanre när jag vill måla precist, eller en skumapplikator när jag vill ha sotigt.

3:31 em  
Anonymous Anonym said...

Fint =)

6:46 em  
Anonymous Anonym said...

Vad heter paletten?

7:56 em  
Blogger helena said...

Le carnet de velours

8:03 em  
Anonymous Anonym said...

Jag trodde att den rosa är ett kräm rouge? Är det en ögonskugga?

11:39 em  
Blogger helena said...

mari: det finns två olika paletter, jag har nr1. I den är den bruna en krämrouge. Den kanske är rosa i nr2?

1:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home