måndag, september 12, 2005

Hårfärgning

Om jag kan andas genom näsan imorgon så ska jag ta och färga håret.
Har köpt toning med så fantasifulla namn som mellan- och mörkbrun. Underhåret ska bli mörkt och överhåret kommer ha ungefär samma färg som nu, fast fylligare och med mer glans. Kanske inte det hippaste man kan ha i frisyrväg längre, men det är väldans snyggt tycker jag.
Jag planerar också att skaffa ett snyggt brett diadem. Äntligen är de tillbaka! Vanliga breda hårband funkar inte på mig, det glider liksom bara uppåt och av.
Men allt hänger som sagt på om den här j*kla förkylningen ger med sig.

2 Comments:

Blogger Andrea said...

Jaaa, diadem är en nygammal favorit! Tycker alltid att hårband/scarves är väldigt snyggt på andra, men det glider av på mig med. Hopplöst med bebishår utan struktur.

12:14 em  
Blogger helena said...

Är det kanske bebishåret det hänger på? Jag har alltid trott att jag har en riktigt konstig huvudform ;)

2:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home