lördag, november 19, 2005

Nope, hittade inget lack

Vad svårt det är att hitta sådär riktigt mörka snygga lack. Jag hittade inte alls det jag sökte bland Mavala och de andra billigare lacken. Ska jag ha helt rätt nyans så måste jag nog ändå kolla in de dyrare märkena. De släpper ju åtminstone nya färger ibland även på lacken, i samband med sina kollektioner. Det kanske de billigare gör också, men de har inte letat sig till Jönköping än iaf. Jag får väl ge mig till tåls... men det har aldrig riktigt varit min stil. I want it all, and I want it now ;)
Hm, undrar om jag har dröm detta eller om jag faktiskt har sett en skylt utanför nån av stans frissor som det står vi säljer OPI på?

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

En av mina arbetskamrater säljer Oriflame och jag blev glatt överraskad av deras Long Wear Nail Polish i färgen "Black Cherries".

Fast jag hade gärna hittat en ännu mörkare (nästan-svart) vinröd. Å andra sidan så har jag ju råd med det också om jag hittar det, nagellacket ovan kostade mig typ fyrtio kronor eller så.

12:49 em  
Blogger helena said...

Jag stod faktiskt o kollade på en som hette las vegas nånting. Men den såg mörkbrun snarare än vinröd ut så jag avstod. Ibland kan det vara lite knepigt att se hur färgen ser ut egentligen med ljuset och så.

6:12 em  
Anonymous Anonym said...

c/o Stockholm har

9:54 fm  
Blogger cherrybop said...

Jag köpte ett Mavala-lack i färgen "Mexico". Jätte fin mörkmörklila färg!

11:32 em  
Anonymous Anonym said...

makeupstore, face och channel har jätte fina mörka färger.

12:15 em  
Blogger Anne said...

Mavala Las Vegas var mitt tips också - det är helt klart vinrött-nästan-svart på. Inte brunt. :)

8:54 fm  
Blogger helena said...

Kanoners! Las Vegas och Mexico får det bli

10:16 fm  
Anonymous Anonym said...

hej! OPI säljs på Klipp-it vid Juneporten la jag märke till igår :)

5:56 em  
Blogger helena said...

mia: perfekt! måste ha varit där jag spåg det.

7:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home