måndag, december 05, 2005

Blogtips!

Blev uppmärksammad på bloggen Ekvilibrist alldeles nyss.
Du är nu inbjuden att ta del av mitt besatta, melankoliska och poetiska liv. Här kommer jag redogöra för vad du bör tråna efter och jag ska analysera världen vi lever i och tillsammans med min hjärna forma ett imperium. I min bloggvärld alltså.
Lite lagom kaxigt va. I like!
Tjejen recenserar läpplumpare såhär:
Läpparna ser sådär jag-har-precis-fått-en-örfil-av-min-kille-fylliga ut.
Jag kan under inga omständigheter låta bli att skriva en rad om doften - jag vill verkligen suga av applikatorn!
Läpparna lyftes liksom ut från sin egentliga plats (de svullnade säkert 3 mm vilket i dessa sammanhangen är plågsamt mycket) och amorbågen sträcktes ut.
Jag såg ut som ett offer för misshandel. Slutsats: Vem vill köpa kriminalitet på burk?
Hur roligt som helst.
In och läs!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Verkligen kul!
Vet du var man kan hitta "Freeze 24/7"? Har aldrig hört talas om detta märke.

8:31 fm  
Blogger helena said...

Vet inte om det finns i butik i Sverige, men en snabb googling gav
www.skinstore.com
Någon annan kanske vet mer?

9:44 fm  
Anonymous Anonym said...

Hmm.. $40 för ett lipgloss...

9:56 fm  
Blogger helena said...

mm jag såg det. Ska man vara fin får pengapungen lida pin ;)
Du kanske kan viska lite mer med herr hjelm?

9:59 fm  
Anonymous Anonym said...

Bra idé! Jag har ännu ej testat nån lip-plumpare.. är så sugen, men vet ej vilken jag ska satsa på. Freeze fick ju bra kritik =) Har du något förslag i budgetklassen (finns det?), i väntan på tomten...

11:35 fm  
Blogger helena said...

Jag kör på duwops, jag vet inte om det finns några riktiga budgetvarianter.
Men ett riktigt spegelblankt läppglans ger ju lite samma resultat. En genomskinlig Juicy Tubes eller Victorias secrets mouthwatering är att rekommendera.

12:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home