söndag, december 04, 2005

Jelly Pong Pong

Nu säljer Accessora makeup märket Jelly Pong Pong. Färgrika produkter som smidigt ska kunna appliceras med fingrarna.
Jag blev väldigt sugen på Jelly Flush Cheek Stain i färgen Melon Martini.
Jelly Flush Cheek stain håller länge, doftar underbart och är lätta att applicera. Ett enkelt sätt att pigga upp ett grått och tråkigt ansikte.
Färgen torkar inte direkt efter applicering vilket ger dig tid att anpassa det som du vill ha det.
Förpackningarna är söta och påminner lite om Stilas tycker jag.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har beställt just denna från blush.se! Leverans i veckan (hoppas jag). Är mycket spänd på den, har aldrig testat nåt från det här märket tidigare...

8:23 fm  
Blogger helena said...

trevligt, återkom gärna med en lite recension sen :)

11:04 fm  
Anonymous Anonym said...

nu kanske jag är lite flännig men jag gillar inte saker som ska appliceras med fingrarna - åtminstone inte när man ska ner med fingrarna i en burk och joxa. måste snabbt bli mycket bakterier?

11:50 fm  
Blogger helena said...

anna: Jo, det blir mer bakteriet när man är i med fingrarna och pillar. Man får vara noga med att ha tvättat händerna innan, och jag tror man måste räkna med en kortare hållbarhet för den typen av produkter. Men det blir ofta väldigt snyggt med "fingerduttad" färg på kinder och läppar.
Just den här är ett stick som trycks upp och så duttar man på det på kinden, sen smörjer man ut med fingrarna så det blir jämt och snyggt.

11:56 fm  
Anonymous Anonym said...

Efter toksnabb leverans från blush.se har jag nu fått hem en del roliga produkter! Har testat check stain och är väl lite...tveksam så här direkt... Den känns väldigt fuktig och ger inte mycket färg. Är van att liknande produkter ger ganska mycket färg som man får dutta ut för att få rätt nyans, nu känns det som man får ta på mer & mer i omgångar. Kanske fördel iofs? Ska testa mer imorrn. STORT minus för läbbig doft dock! :-(

Tack för superbra sida! // Jenny

4:11 em  
Blogger helena said...

Läbbig doft är inte kul. Vilken färg köpte du? Jag gillar när det blir lite skirt sådär, men vill man ha mer färg så är det opraktiskt att hålla på och dutta på hela tiden förstås. Hoppas du blev mer nöjd med det andra du köpte.

4:16 em  
Anonymous Anonym said...

Jag slog till på Melon Martini, den är absolut åt det skira hållet. Kan vara en perfekt "vinter-rouge", ska testa vidare.
Annars kändes Eyeko´s Fat Balm (färg Strawberry) som en favorit i dagens paket!

4:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home