söndag, februari 26, 2006

Deltävling nr 2

Jag vaknade imorse med Nicklas Wahlgrens "En droppe regn" i huvudet. Måste väl vara ett gott betyg till detta schlagerbidrag. Jag trodde han skulle in och köra sin vanliga tralliga tråkpop, så jag blev glatt överraskad när han dök upp på scenen, var ursnygg och sjöng den klart bästa låten.
Magnus Carlssons låt var som gjord för Anders Glenmarks röst, han skulle ha sjungt den själv.
Annars tycker jag att Sonya slog Velvet med hästlängder och att en finalplats är Kicki väl förunnat. Låten skulle väl inte ha en chans i europa, men hur trist skulle festivalen inte bli om man bara tänkte på det.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

o vem lurade på Mendez körkille ett linne med paljetter/glitter vad det nu var... :)

2:02 em  
Blogger helena said...

Den låten gick mig i princip helt förbi :)

2:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home