tisdag, mars 28, 2006

Det är skillnad på att skriva och att skriva

Jag har precis skickat in min artikel till accessora, och kände mig så väldans nöjd med resultatet. Men nu blev jag lite skraj, de kanske inte gillar den. Här på bloggen är det ju mina regler som gäller och det är bara jag som ska stå för det jag skriver. En del inlägg ligger det varken tid eller särskilt mycket tankeverksamhet bakom, och det är helt ok. Men den där artikeln vill jag verkligen säga något med. Tänk om det inte går fram? Jag kan ju inte direkt förklara mig i en uppföljande kommentar eller väga upp det med ett nytt förhoppningsvis mer intressant inlägg, som jag kan göra här. Konstig känsla det där.



6 Comments:

Anonymous Anonym said...

såklart den är bra - tro aldrig något annat!!!

7:35 em  
Blogger helena said...

vad gullig du är :)
Det är väl för att det är en ny grej liksom.

8:12 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tror att den kommer att vara kanon jag :)

10:13 em  
Anonymous Anonym said...

Vad skriver du om då?........

11:54 em  
Blogger helena said...

Jag har fått se den nu, med bilder och så till, och jag är nog nöjd ändå :) Språkmässigt finns det säkert en del att önska, men jag skriver ju som hobby inget annat.

Jag har skrivit en text om fällan med det perfekta underlaget, och att man borde skifta fokus från att dölja sina skavanker till att se smink som en accessoar istället.
Nu hade de precis lagt ut en ny artikel på sidan, så det dröjer väl ett tag innan min dyker upp. Men jag länkar när den finns där.

12:15 fm  
Anonymous Anonym said...

kan inte vänta!:)

12:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home