tisdag, april 04, 2006

Vilken trend inspirerar dig mest i vår?

Vilken trend inspirerar dig mest i vår?
(resultat då 262 har svarat)
Fruktiga klara färger... 35%
Ingen, jag kör på som vanligt... 31%
Pudriga pasteller... 24%
Rosa, rosa, rosa... 11%

Att jag kör på rosa i vår har väl framgått om man läser här någorlunda regelbundet, men jag gillar färg överhuvudtaget så det blir nog en del fruktigt också.
Jag blev lite förvånad över att nästan en tredjedel inte inspireras till nåt nytt alls i vår. Ut och köp ett nytt läppglans med er, det är bra för själen :)

2 Comments:

Blogger Sandra said...

Jaha jag tillhörde den lilla skaran med rosa, men jag är allätare när det gäller färger. Men just i år tycker jag faktiskt att rosa är snyggt till det mesta på de flesta....

10:52 em  
Anonymous Anonym said...

Hmmm.... Jag brukar använda massa rosa och ljusa pasteller vilket innebär att jag kör pa som vanligt....
Det gick ju bara att rösta på ett alternativ! ;)

2:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home