fredag, juni 02, 2006

Loréals Blush Delicieux

Emilia tipsar om sitt favoritrouge.

Detta är mitt absoluta favoritrouge!
Blush Delicieux kommer i en söt liten fyrkantig dosa med spegel i locket och tillhörande borste. Perfekt storlek att ha med i väskan. Locket har samma färg som rouget. Puderrouget är lätt att applicera och ger kinderna en otrolig fräsch lyster/skimmer utan en massa glitter. Ansiktet får genast ett "healthy glow" tack vare detta särskillt när ljuset träffar kinderna.
Rouget är inte superstarkt pigmenterat (svår att överdosera m a o) och passar därför väldigt bra till vardags. Sitter där den ska under en hel dag. Jag har Blush Delicieu i dessa två färger:
1. Pink Marshmallow (appliceras med fördel endast på kindernas högsta punkt)
2. Rosewood, färg som nog passar dom allra flesta.

Vill du också tipsa om en favoritprodukt eller dela med dig av dina tankar kring nåt nytt du testat, maila din recension till: helena(snabel-a)lipglossbitch(punkt)se

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Håller absolut med Emilia! Blush Delicieux är superbra! Har användt det i flera år & jag får alltid komplimanger för mina fräsha kinder. Hur bra som helst!

Jag använder Rosewood som jag vill slå ett slag för. Blev lite sugen på Pink Marshmallow nu...

Undrar också om ngn har provat Browzing Rouget i samma serie? Om det är lika bra så vore det kalas!

10:44 fm  
Anonymous Anonym said...

frida- Vad roligt att du också verkar vara lika förtjust i detta rouge som mig! :) Jo, 04-Rosewood med sin naturliga brunrosa färg tror jag passar dom flesta :)Färgen 01-Pink marshmallow är ljus rosa och blir jättesnygg att sätta på kindernas högsta punkt(som jag nämde i recensionen. Rekommenderar den verkligen!

Ville även tillägga att jag köpte mina Blush Delicieux på Åhlens för ca 100:-/st.

Mvh.

11:49 fm  
Blogger StringBeanJean said...

jag har en fråga gällande nåt helt annat o jag vet inte om det här är nåt som man kan få svar på här men det känns som den bästa tillgänliga informationskällan.

alltså: var får man tag på lee staffords grejer om man bor i lund?

1:50 em  
Anonymous Anonym said...

Finns både på Kicks och Åhlens ju:) Lee Staffordgrejjerna, vill säga.

2:53 em  
Blogger Nea och Neas matte said...

Hej, har en fråga. Jag skrev upp mig för ett Buzzadorkonto i förra veckan, (du får kredit för det :)). Men jag undrar nu hur lång tid det tog innan du fick ditt välkomstpaket?

3:29 em  
Blogger helena said...

icepetal: om jag förstått det rätt så "samlar de på sig" ett gäng nyregistrerade innan de skickar ut paketen, så det kan ta några veckor innan man får sitt.

4:24 em  
Blogger Nea och Neas matte said...

Oki, tack :D

6:13 em  
Anonymous Anonym said...

Vad tycker du om den medföljande borsten? Använder du den eller egen rougeborste?

10:32 em  
Anonymous Anonym said...

li- Den medföljande borsten är ganska bred och platt (ligger inne i dosan, ovanpå rouget). Jag brukar använda den när jag applicerar rouget, tycker faktiskt den funkar riktigt bra till ändamålet :) Mvh.

9:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home