söndag, augusti 20, 2006

det är inte så rosa just nu

Vet inte hur många ggr jag gått in på Blogger nu i helgen och tänkt skriva ett inlägg. Men sen händer inget mer. Det finns ingen inspiration alls. Jag lyckas inte ladda batterierna över helgen utan är fortfarande lika trött/seg i huvudet som i fredags. Kanske är det bara lite pms, nån vitaminbrist, nån slags "inför hösten" depression eller så kanske jag bara är allmänt uttråkad. Inget särskilt har hänt eller så, luften har liksom bara gått ur. Det är säkert de flesta med om lite då och då.
Men eftersom jag vill att den här bloggen ska vara lättsam, rosa och inspirerande så återkommer jag när den beskrivningen också passar in på mig igen.
Ha det gott sålänge!

18 Comments:

Anonymous Anonym said...

det är många som känner så - vi väntar tålmodigt på att du hittar inspirationen igen =)

7:34 fm  
Blogger Ilva said...

typiskt fenomen som intraffar efter stor handelse i livet! det har hant mig manga ganger, det ar bara att ta det lugnt o ladda om...

7:35 fm  
Blogger Agogo said...

Skapa en svart tråkblogg i rent terapeutiskt syfte. Det är skönt att slippa skriva rosa ibland!

7:38 fm  
Anonymous Anonym said...

Upp med nosen! :-)

*väntar tålmodigt*

8:54 fm  
Anonymous Anonym said...

Förstår vad du menar.Du kanske vill visa upp lite olika make-up trick på dig själv? Såna ögonbilder som du har haft nån gång?

11:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Förstår precis vad du menar! Är tillbaka på jobbet efter 4 veckors semester och vill inte göra nånting. Grått å regnigt utanför.

11:55 fm  
Anonymous Anonym said...

ingen större förlust

1:12 em  
Anonymous Anonym said...

Eller så är du gravid...?

1:21 em  
Anonymous Anonym said...

är det antiklimax efter bröllopet. Det har väl varit mycket planerande. Dessutom vet man att hösten är på gång......

2:30 em  
Anonymous Anonym said...

En parallell svartblogg tyckter jag också att du ska ha om du vill skriva av dig. Har en liten rosa fråga dock; har du hört något/provat ett märke som heter Vitalradiance?Pigga på dig!Hälsn/trogen läsare

3:12 em  
Anonymous Anonym said...

Du kan väl skriva om Pure som är en ny foundation från Maybelline. Vad tror du om den?

10:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Clinique har även fått in ett döhärligt rouge där kakan ser ut som rutor i olika nyanser - vill ha! Får du gärna visa på bild i bloggen, har den kommit i butik förresten?
:-)
Katarina

1:39 em  
Anonymous Anonym said...

NYHET! NYHET! NYHET!
Snackade med en tjej i sminket på NK idag (i gbg) som rapporterade att Bobbi Brown börjar säljas på NK i sthlm om ca. tre månader, och i GBG någon gång under nästa år... hur ska jag stå ut med o vänta så länge!?!?

Bobbi är bäst!

3:05 em  
Anonymous Anonym said...

Kom igen, upp med hakan! Det är så kul att läsa om smink o skönhetsprodukter. Är själv en make-up junkie o tröttnar aldrig på att höra om nya produkter.

6:16 em  
Anonymous Anonym said...

Kom tillbaka!!! :)

7:21 em  
Blogger Sandra said...

Blev inspirerad av din tävling för ett tag sen. Så nu kör jag en oxå på min sida. Inte så roliga saker kanske....men jag hade för mycket av dom :)

7:54 em  
Blogger Fru Choklad said...

Vet du ! Det är helt ok! Att inte skriva ofta jämt! man ska ju skriva för att det är kul och framför allt för sin egen skull i första hand. Gär stentrögt för mig också just nu, men det är bara att vänta tills andan faller på.
Rätt som det är så flödar inspirationen igen!

10:56 fm  
Anonymous Anonym said...

Nu ska du genast gå till vårdcentralen och ta ett sköldkörtelprov. Underproduktion av sköldkörtelhormon är otroligt vanligt bland kvinnor (även om du kanske är i yngsta laget för att drabbas, men det förekommer i alla åldrar).

8:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home