tisdag, augusti 01, 2006

miajis smycken

Idag fick jag veta att miaji, som läser och kommenterar här ibland, är smyckeskonstnär. Och en alldeles särdeles duktig sådan om ni frågar mig. Jag fick lov att låna några bilder från hennes hemsida/webshop för att visa upp här på bloggen.
Jag föll direkt för
Hjärtlig
"Ett knythalsband i läder med två massiva levande hjärtan. Det ena är blankt och det andra är mattslaget."
Vansinnigt snyggt!




Och ringen I blom är alldeles underbar.



Mantra gillar jag också skarpt. Fyll med valfritt budskap och använd t ex som armband, halsband eller fäst i en nyckelring. Vilken kanongrej att ge mamma/killen/bästisen i present, snygg och personlig.


Alla bilder: miaji

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jättefina! En väninna köpte "Jag älskar dig", satte i armband och gav till sambo. Uppskattat värre :)

8:49 em  
Anonymous Anonym said...

Meh! Vill ha bröllopsrapport!

11:07 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis till att du blivit fru! Nu behöver jag hjälp! Hela sommaren har mina läppar varit supertorra och inget hjälper! Jag har provat: Rosebud, Nuxe läppbalm, Eucerin läppbalm, Dr Hauschka, Eight hour creme m fl - inget hjälper! Kan jag ha förstört mina läppar av för mycket läppglans? Använde det dygnet runt förut... Någon som har något tips som hjälper?
:-(
Katarina

8:52 fm  
Anonymous Anonym said...

Nån som kan ge tips på en bra budgetpeeling att ha innan man BUS-ar!?

10:07 fm  
Blogger helena said...

Karin: tya dig, det kommer :)

katarina: du har blivit uttorkad, låt läpparna vara helt ett tag så ska de nog återställa fuktbalansen själva.

jenna: en näve vanligt strösocker i duschkrämen funkar utmärkt, billigare blir det nog inte.

1:55 em  
Anonymous Anonym said...

Halsbandet var jättefint det är så himla snyggt med matt silver tycker jag.

5:04 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, hon gör gräsligt vackra saker. Omedelbart ha-begär. Vill ha typ allt!

9:10 em  
Anonymous Anonym said...

Jag kan inte låta läpparna vara för det svider så mycket så fort jag inte kladdar på något...snyft!
:-(
Katarina

9:18 fm  
Anonymous Anonym said...

Testa Idomin-salva (Apoteket) på nätterna (är inte så snyggt att gå runt vit om läpparna dagtid). Hade en kompis som hade samma problem och det hjälpte henne. Funkar även ypperligt på torra fötter och armbågar.

11:57 fm  
Anonymous Anonym said...

Superfina smycken btw... Vill också ha flera stycken. Synd (tur?) att de är för dyra för mig just nu.

11:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home