måndag, juli 24, 2006

bruden ska fixas

Det har väl inte undgått någon som läser här regelbundet att det ståndar bröllop.
Det är mycket pyssel och klipp-o-klistra just nu. Men bruden ska ju också iordningställas.
Jag hoppas kunna hålla detta lilla schema.
Mån: ansiktsspa med ånga, rengöring och fuktighetsmask
Tis: tona håret
Ons: plocka ögonbrynen
Tor: fixa fina fossingar
Fre: fuktighetsmask, kroppskrubbing, måla naglarna
Under veckan får jag allt öva lite på mejken och försöka få fason på mina nagelband också. H u r kunde vi tycka att det var ok med en längenhet utan badkar???


15 Comments:

Blogger Jubbe said...

Jag önskar dig all lycka inför helgens bestyr och ett långt o lyckligt liv med din respektive.

1:34 em  
Blogger Alison said...

När jag gifte mig bokade jag in en massage dagen innan, för att bli av med den värsta stressen. Väldigt väl använda pengar, kan jag säga.

Är det nu till helgen eller? Stort lycka till hur som helst! Du blir nog en strålande vacker brud!

1:45 em  
Anonymous Anonym said...

Åh vad spännande det låter! Lycka till med alla bestyr!

2:20 em  
Anonymous Anonym said...

åååh - så himla spännande - är det nu på lördag eller hur var det?

2:41 em  
Blogger helena said...

Ja, till helgen är det dags. Mest stressigt just nu, men lite nervig också. Men det är väl som det ska :)
Tack för alla lyckönskningar!

2:50 em  
Anonymous Anonym said...

Lycka till med allt inför bröllopet! Japp badkar är bra å ha. De är avkopplande att bada och man kan stressa ned. Tips på bra body scrub är göt2b från Schwarzkopf and henkel med mango och aprikos.

9:10 em  
Anonymous Anonym said...

Lycka till! =D

Du får visa lite kort på klänningen och så om du inte känner för att visa ditt ansikte. Lycka till igen!! *kram*

12:33 fm  
Blogger Karin said...

Lycka till!

Men...jag tror jag har missat att skriva om vigselceremonin? Jag vill veta allt om psalmerna och musiken! :)

1:23 fm  
Anonymous Anonym said...

åh, gratulerar!!
lycka till på den stora dagen!

1:10 em  
Blogger Cecilia said...

Lycka till och ha en underbar dag! Med denna veckan av skönhetsbehandlingar kommer du bli en supersnygg brud!

8:07 em  
Anonymous Anonym said...

Plocka ögonbrynen? Gör det inte jäääääääkligt ont?

11:06 em  
Blogger helena said...

karin: du ska få veta allt :)

anders: jag är härdad vid det här laget

11:09 em  
Blogger Sariw said...

åå va roligt.. åå det är så roligt med brölopp! Hoppas att det går jätte bra och att du blir stunning som brud. Lycka till!

11:05 fm  
Anonymous Anonym said...

de e bara att ta xylokainsalva innan sa gor det inte ont. da kan man aven plocka bikinilinjen, lite varje dag och det gor inte sa ont... :)

11:34 fm  
Blogger Petra said...

Lycka till!!!!

2:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home