tisdag, oktober 17, 2006

Idag hjärtar jag H&M

H&Ms makeupserie har utökats nåt väldigt sen jag kollade in den sist. När jag var inne där idag fastnade jag framför de gulliga ögonskuggepaletterna. För det löjligt låga priset 49.50 får man 10 välmatchade skuggor. Ett helt gäng varianter finns det att välja på, o c h paletterna har spegel i locket... bara det. Jag säger bara in och botanisera! Själv kunde jag inte bestämma mig så det fick bli två, Chinese Pink Flower och Chinese Turquoise Flower. Har de nu bara något sånär hållbarhet så kan det nog tänkas bli fler.
H&Ms hyllade concealer fick också följa med hem, 39.50 kostar den. Om man har clubkort så har man dessutom 10% rabatt den här veckan. Så ut och shoppa upp er på lite kul nytt smink nu!

14 Comments:

Anonymous Anonym said...

Måste kollas upp, tack för tipset!

8:19 em  
Anonymous Anonym said...

helt fantastiskt underbart med billigt (och förhoppningsvis bra) smink!!
ska kolla upp det!

8:41 em  
Blogger helena said...

Ja, visst är det kul med billigt smink. Särskilt om man är sugen på att testa lite nya färger.

8:54 em  
Anonymous Anonym said...

hur är pigmenteringen av skuggorna?

11:26 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, de där paletterna är som godis.

6:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Bra tips! Vilken av HM:s paletter skulle du rekomendera om jag vill framhäva mina blå ögon??

Det borde ju finnas en färgkombination som passar extra bra för det ändamålet jag är bara inte så haj på vilken...

7:05 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker det är suveräna skuggor till superpriser! Klart att det inte känns lika lyxigt att handla H&M som att handla Dior, men man kan ju ha regnbågens alla färger om man köper H&M's skuggor och jag tycker faktiskt att kvaliten är riktigt bra. Jag använder ofta H&M's produkter och varvar med dyrare grejor. De har även bra läppglans från mellan 29-39 kr. Nån som testat deras läppstift? Jag är sugen på ett rött stift att ha till fest men vill inte lägga så mycket pengar på det eftersom jag misstänker att jag kommer att använda det bara några få gånger...
:-)
Katarina

8:55 fm  
Anonymous Anonym said...

Kan vi få recension på concealern sen? Funderar på att köpa den nämligen. Tack för en superblogg!

9:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Åh, såg i Bjootis blog att Lancome kommer med ett kit med åtta stycken mini-Juicy Tubes till jul. Visst måste man äga ett sånt då??? Jag blev käääär!

10:26 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja, just det 10% rabatt nu ju:)

11:17 fm  
Anonymous Anonym said...

Kan också rekmmendera deras salvatten spray för håret för att få den där lättarbetade och slarviga looken.

12:56 em  
Anonymous Anonym said...

Men det var ju saltvattensprayen som de slutade med, eller?

1:21 em  
Anonymous Anonym said...

Ja saltvattensprayen finns inte längre.
Consealern kommer definitivt att inhandlas, fått komplimanger från många olika håll! Ögonskuggorna klarar jag mej nog däremot utan, totalt värdelösa.

2:39 em  
Anonymous Anonym said...

ja, H&m kan det där med att leverera prisvärda produkter!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

7:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home