söndag, november 26, 2006

Julklappstips - Till männen i ditt liv



Nu är det hög tid att börja tänka på vad som ska ligga under granen. Jag kommer i några inlägg framöver tipsa om sköna klappar att ge till kompisen, mamma, pojkvännen, syrran eller kanske att önska sig själv.
Idag tipsar jag om klapparna till männen i ditt liv.
Eleven.se har ett julerbjudande från Recipe for Men, en svart hängnecessär fylld med Facial Cleanser, Shaving Gel och Facial Moisturizer i fullstorlekar. För 395kr får man kitet (värde 720kr). Ett kanonklipp!
Hos Grooming har jag hittat övriga klappar:
Decléor Keep Cool, en uppfriskande gel som verkar avslappnande och svalkande på ömma, stela muskler. 319kr.
Toni&Guy Rubber shine wax, 150kr. Det här är ett mjukt och balsamliknande vax som ger definition och lyster åt alla hårtyper.
Hangover from hell från Oscar+Dehn är räddningen dagen efter. Den väcker liv i trötta ögon och lindrar dunkande huvudvärk, 100kr.
UOMO läppbalsam, vårdar dina läppar utan att göra dem blanka. Finns också med färg. 135kr.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det hör väl inte till vanligheterna att jag kommenterar här, men läser gör jag rätt ofta. Extra kul är det när du kommer med tips på produkter specifikt till oss killar.
Tänkte egentligen bara säga att ceratet från UOMO är en höjdare. Vanliga lipsyl och liknande kan man bli lite flottig av nästan, men det här är helt osynligt och fungerar verkligen bra när man är torr.
Ha det!

4:22 em  
Blogger helena said...

Hej Christian! Hoppas att du fick lite tips här nu då, kul att höra lite om dina erfarenheter av UOMO.
Ha det!

7:29 em  
Blogger Sandra said...

Det här är kul!
Killarna börjar ta för sig lite i denna djungel och de behöver massor av råd. Åtminstone en julklapp som innehåller nåt till kroppen eller huden är ju ett måste till karln.

9:17 fm  
Anonymous Anonym said...

Kul smeknamn, jag kommer tillbaka! :-)

8:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home