onsdag, januari 17, 2007

Principessa Silky Hand Cream

Hos eleven finns Principessa, ett märke som känns tjejigt, roligt och alldeles alldeles sockersött.
Jag testar just nu handkrämen Principessa Cattiva Diva Silky Hand Cream för fullt.
Cattiva Diva innehåller ingredienser som gör dina händer mjuka och ger dig känslan över att precis fått en manikyr. Sökandet efter den perfekta handkrämen är över!
Och visst gillar jag det här! Silky Hand Cream uppfyller mitt absoluta krav nr 1 när det gäller handkräm, att den går in i huden snabbt, det är det verkligen inte alla som gör. Och ändå så är det här en väldigt mättad kräm, den är tillräckligt rik för att göra mina vinterfnasiga tassar alldeles silkeslena.

Något som jag måste se som ett minus i det här fallet är doften. Krämen luktar gott nog att ätas, som att stoppa näsan i en påse lösgodis. Smarrigt tycker jag, men tyvärr hänger doften kvar för länge. Det blir ett problem när den konkurrerar med parfymen man har på sig, eller om man vistas bland människor som är doftkänsliga.

LipGloss Bitch ger betyget: 4

Doften drar ner betyget ett snäpp, men i övrigt är det här en handkräm i toppklass.
Jag blev definitivt sugen på att testa mer från Principessa, tror godisdoften kan göra sig riktigt bra i duschkrämen och läppbalsamet t ex.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, den verkar ju jättehärlig! =D Jättesöt förpackning också! Blir allt lite sugen på att pröva, fast att doften dröjer sig kvar sådär är ju inte jättebra nä....

8:12 em  
Blogger helena said...

Ja, det där med doften är ju en smaksak. Diggar man det så är det här en klockren handkräm. Har man svårt för det sockersöta så funkar den ju inte alls.

8:21 em  
Anonymous Anonym said...

Godis är gott :-)

7:12 em  
Anonymous Anonym said...

Kolla in senaste Amelia, där har de testat läppbalsam! :-)

9:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home