lördag, januari 13, 2007

Tokidoki

Eleven var snabba på att ta in Smashbox serie Tokidoki. Det tackar vi för! Förpackningarna är alldeles oemotståndligt söta.
Smashbox har introducerat "smashbox for tokidoki", en kollektion i begränsad upplaga som är skapad för att hylla våren! Tokidoki for smashbox blandar den provokativa men rena, söta, lekfulla, sexiga och sofistikerade stilen hos tokidoki med skönhets-hemligheterna hos smashbox cosmetics för att skapa en kollektion full av energi som är rolig och flirtig, glamorös och cool.

Smashbox Tokidoki Eye Shadow Quad
En palette med fyra välmatchade skimrande ögonskuggor och spegel i locket. Finns i två varianter, Celebrita har en svalare färgskala i lila, vitt, grått och rosa, Modella innehåller varmare nyanser som brunt, persika, babyblå och pärlvit.


Smashbox Tokidoki Skin Tint
En oljefri tintprodukt för läppar och kinder. Färgen Bella ser sådär perfekt rosa ut! Jag tror den här kan bli ett riktigt måste för mig i vår.
Vill man ha lite glammigare läppar så toppar man med Smashbox Tokidoki Lip Gloss.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skin Tinten måste jag ha! :D

12:58 em  
Anonymous Anonym said...

Jag ska beställa highlightern på tub, låter helt perfekt för min del, älskar Smashbox!

1:35 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har redan beställt Eye Quad i Modella :-)

6:36 em  
Blogger helena said...

Ja, det här lär bli must haves till våren :)

10:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home