söndag, januari 14, 2007

releasepartyn

Så dök den upp då till slut, den hett eftertraktade inviteringen till Tjuvlyssnats releasefest. Man sitter ju här och är lite glad och mallig nu när man precis hittat såna roligheter i mailboxen. Halkade visserligen in på ett bananskal, Bjooti uppmärksammade Damon på att det var dåligt med skönhetsbloggare på inbjudningslistan, och misstaget rättades snart till. Men vi talar lite tyst om hur det hela gick till och njuter bara av vetskapen om att man får vara med :)
Jag väntar till imorgon med att sura över att jag såklart inte kan ta mig till Stockholm sådär hux flux mitt i veckan.

10 februari vankas det en annan releasefest, då släpper Phace sin nya platta Break The Circle. Det talas om rejält ös och snorbilliga öl, det talas om speciellt inbjudet folk (eftersom jag inte lyckats bli speciellt inbjuden till den här festen heller så hoppas jag på att maken har blivit det så jag kan haka på honom).

Förövrigt så tycker jag att det borde anordnas releasepartyn lite oftare, företrädelsevis sådana som jag blir bjuden på då. Det finns ju så mycket att uppmärksamma och fira.
Jag tycker t ex att det kunde vara trevligt med en liten sammankomst när Hedgehog-Sara premiärwalkar sin nya Elgin. Själv tror jag att jag ska slå på stort och ordna kalas när jag äntligen lyckas flytta över den här jäkla bloggen till nya Blogger. Och då är a l l a bjudna såklart :)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va kul! :) Jag fick ingen inbjudan, men tänker crasha efterfesten iaf! *muahaha* Vi ses där! :)

11:14 em  
Anonymous Anonym said...

Ha ha, ja, och kommentaren var inte ens menad så. Vad synd att du inte kan, annars hade vi ju kunnat gå dit tillsammans :-(

11:45 em  
Anonymous Anonym said...

kan man få en sminkkurs med i.d smink eller youngblood i stockholms området? Och är det så att man får ta med sig eget smink till face:s sminkkurs? Och om man inte kan vaxa överläppen (pga hudproblem)och det är för mycket att noppa, vad finns det då för alternativ som veet för ansiktet eller så? Några frågor jag skulle bli ytterst tacksam att få svar på.

7:54 fm  
Anonymous Anonym said...

härlig blogg! första gången jag är inne, verkar vara mycket smink - i like!!
jag är makeup artist så den här bloggen verkar hur kul som helst!

titta in hos mig, denna veckan kan du vinna en acne topp!

11:32 fm  
Blogger helena said...

lindisen: men jag kan ju inte gå ju :( du får parta åt mig oxå!

bjooti: jaa, vad kul vi skulle haft

anonym: du får höra av dig till de ställen som säljer i.d och kolla om de har kurser, en grundlig genomgång bör du kunna få iaf. Det är liksom ett måste för att man ska få till det :)
Hos Face använder man Face.
Jag tror att det finns just veet för ansiktet, men det borde vara bra mkt skarpare mot huden än vax. Har du funderat på att gå till någon salong som pysslar me "threading" (tror det heter så, håren rycks bort med tråd).

minna: hej, välkommen :)

5:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home