lördag, januari 13, 2007

shoppat på eleven

Hämtade ut senaste beställningen från eleven idag.
Schampot från Philip B som fick högsta betyg i min recension.
Underbara ansiktsvattnet från Suki. Nu behöver jag inte släpa med mig flaskan i väskan varje dag utan kan ha en i skrivbordslådan på jobbet istället.
Och så slog jag till på Smashbox gelbaserade eyeliner ur Mod Chic serien.

Ett gäng trevliga prover hängde med på köpet också, bl a handkräm och doft från Principessa och EdT Pink Sugar från märket Aquolina som nyligen lanserades på eleven.


5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilka trevliga saker du har köpt, och proverna var ju inte fy skam de heller!

6:38 em  
Anonymous Anonym said...

Åh jag längtar efter en recension på gel eyelinern. Drömmer som alla andra om Bobbi Browns, men den är ju inte så lätt-tillgänglig. Ska bli otroligt spännande att se om denna håller måttet.
Se nu till att gnugga dig i ögonen, klämma fram en tår och sova med sminket på. Hårdtesta den och rapportera! :)

2:00 fm  
Blogger helena said...

bjooti: ja eleven har bättrat sig med proverna får jag säga :)

a-c: ska bli!

10:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Fin sida!

Surfade runt efter lite omdömen ang. Eleven och snubblade in här.
Vad har du att säga om kvaliten på leverans etc?

Ha det!
/C.M
http://www.factotum.se

4:11 em  
Blogger helena said...

c.m: Hej, tack!
Jag gillar eleven, snabb leverans och trevliga prover på köpet. Sen är det ju kul att de är snabba på att ta in en massa roliga produkter.

5:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home