måndag, juni 06, 2005

Mina favoriter

Mina favoriter just nu:


  • Hårprodukt: Beach hair saltwater spray från HM
  • För ansiktet: Age protecting face cream spf 25, Eucerin på Apoteket
  • Till kroppen: Fenurilkräm, inte särskilt lyxigt men det enda som verkligen funkar för den här torrisen
  • Ögon: Mascaran Magna Scopic från Estée Lauder
    Eyedust i den gröna färgen Sound från Face
  • Läppar: Lipgloss Balm med spf 15 från Estée Lauder i färgen Amber Bronze
  • Doft: Be delicious från DKNY


4 Comments:

Blogger Maria said...

Köpte faktiskt Beach hair sprayen efter att du skrivit om den för ett tag sedan och nu ääälskar jag den!
Har oxå förälskat mig i Lypsyls lipgloss, billigt och snyggt.

10:07 em  
Blogger helena said...

Saltvatten spray är nog den smartaste hårprodukten jag stött på det senaste.
/Helena

11:00 em  
Anonymous Anonym said...

salt water spray och fenuril i stor pumpflaska - japp!

6:39 fm  
Anonymous Anonym said...

Har en fråga gällande Lip Finity Everlites från Max Factor, använder just nu Lip Finity jämt - en stor favorit. Men är nu nyfiken på Lip Finity Everlites och l-f reflections, har du eller någon annan testat?

11:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home