torsdag, juni 30, 2005

Trevlig upptäckt

NARS rouget är ju sådär bra som alla säger!
Jag har egentligen aldrig fattat hur ett rouge kan hypas på detta sätt. OK, Ebba listar det som en favorit, Sarah Jessica Parker älskar det... men det är ju ett rouge.
Min tveksamhet till detta kan möjligtvis förklaras med att just rouge är det som köps in allra mest sällan till sminkboxen. Och jag har aldrig gett mer än 120kr för det. Jag har alltså spenderat hela mitt vuxna liv i övertygelsen om att rouge helt enkelt inte är till för att sitta kvar på kinderna mer än max fram till lunch. Sen är det dags att bättra på.
Men här har jag nu fått beviset på att det finns de som faktisk klarar ett par timmar framför datorn, en snabbis på stan och en sväng i tvättstugan. Lovely!

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad kul att höra!! Då kanske man skall slå till när tillfälle ges!

5:36 em  
Anonymous Anonym said...

Jag provade mitt nya idag - och det är så himla fint! Jag är kär, kommer aldrig att vilja ha ett annat rouge!!!

5:42 em  
Blogger helena said...

ja det är verkligen super. Och färgen verkar vara en som passar alla. Jag är mycket nöjd!

5:52 em  
Anonymous Anonym said...

å, vill ha!
är det vanlig eller cream blush?

såg en fin cactus flower cream blush på deras web... www.narscosmetics.com

11:49 fm  
Anonymous Anonym said...

OOh! Jag köpte mitt NARS orgasm för två dagar sen på tradera och det bör komma i postlådan idag. kan inte vänta till jag kommer hem. Kul att du gillade det, nu är jag ännu mer sugen att prova mitt.

12:16 em  
Blogger helena said...

Kristin: det är vanligt fast puder i färgen orgasm. Kollade oxå in cactusrouget igår. Visst är det snyggt!

dilona: jag tror du kommer bli jättenöjd!

12:40 em  
Anonymous Anonym said...

tack!
skitbra, ska nog gå och pilla lite på dom där efter jobbet idag... lb, du blir min ekonomiska död!
köpte förresten ysl-concealern häromdagen, helt underbar. mina ögonringars dröm, tack för tipset!!

12:42 em  
Blogger helena said...

haha... jag kanske skulle begära procent från de affärerna du handlar i då ;)
Visst är det concealern underbar! Den och lite mascara är egentligen allt man behöver om man har bråttom.

1:09 em  
Anonymous Anonym said...

hahaha, det borde du verkligen göra!
bor i madrid iofs, men de skulle kunna posta lufttorkad skinka, sjysst vin och sånt till dej nån gång i veckan :)

justja, du har inte några mascaratips, förresten?
har fastnat med klibbigba loreal architect och det känns som att det borde gå att uppgradera ganska lätt...?

du som plötsligt är min fyr i sminkdjugeln :)

1:13 em  
Blogger helena said...

Jaaa, det låter som en bra deal :)
Min favvomascara är Magnascopic från Estée Lauder. Den "plockar" upp minsta lilla frans.
Andra brukar tipsa om Diors mascara. De kostar lite mer, men det är absolut värt pengarna.

1:22 em  
Anonymous Anonym said...

du är min hjältinna. detta ska genast kollas, tack!

1:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home