måndag, juli 04, 2005

Lite shopping hanns med

Puh, vad varmt det är. Men det är fullsmockat på beachen, så jag skippar nog det.
Smarrig lunch och lite shopping har jag hunnit med idag. En ögon make-up bas från Lumene har lovordats av en del bloggare, så den var man ju tvungen att testa. 70kr på Åhléns känns helt klart överkomligt. Är den bra också så blir det ju ett solklart fynd!
Är i full gång med att testa mitt nya nagellack. Står varken longlasting eller snabbtorkande på flaskan. Befriande, allt sånt är ljug ändå.
Riktigt snygg färg! Utförligare omdöme kommer framöver.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

lumene - superbra!!

Åh, Leksand är underbart, shoppingen suger dock än så länge... tar en sväng till Mora kanske...

4:27 em  
Blogger helena said...

Låter som om du har det bra på tippen Sara :)

Andra sara: jag är rätt dålig på det här med nagellack, jag gillar knalliga färger, fast det är rätt opraktiskt.
Snyggast tror jag det blir om du satsar på en beige/brun nyans som går åt guld eller kopparhållet.

8:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen said...

Nagellack....nu börjar det bli riktigt intressant!

10:03 em  
Blogger helena said...

Sara: det ska naturligtvis stå trippen, INTE tippen. Kände att det var bäst att klargöra det, så man inte får en massa arga Leksandsbor på sig ;)

Mamselamsen: jasså det gillar du :) Har du nåt bra tips då?

10:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen said...

Jag gillar de små flaskorna från Mavala. Hinner aldrig torka ihop. Sen är det ett märke som jag alltid köper i USA...har glömt namnet, men återkommer om det när jag har varit där.

9:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home