torsdag, juli 21, 2005

Snilleblixt

När jag precis hade lagt mig igår så fick jag en snilleblixt. Japp, bara sådär ;)
Jag kan ju inte avslöja precis vad det är. Men det rör sig om ett slags verktyg som alla som sminkar sig någorlunda regelbundet skulle ha användning av. Jag låg där och tänkte att det här är så jäkla bra att någon annan måste ha kommit på det här innan. Men jag har googlat runt en del och hittar inget.
Jag har alltså en superbra idé på något som jag skulle köpa i ett nafs om det fanns på marknaden. Så, hur gör man nu då?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh vad spännande... jag är asnyfiken...

Om jag var du skulle jag kontakta PRV, Patent o registreringsverket, dom vet garanterat hur man skyddar en idé och hur man går vidare.

Vad det än är så kommer jag att köpa det!

5:55 fm  
Blogger Vi på Kantarellen said...

Kom igen! Vi vill veeeeeta!

9:14 fm  
Anonymous Anonym said...

Oj! Låter spännande! Fixa nu så vi kan shoppa ;)
Saras tips om PRV är nog det bästa du kan få!! Lycka till!!

9:29 fm  
Blogger helena said...

PRV hade jag inte ens tänkt på. Ska kollas upp!
Mamselamsen får ge sig till tåls ;)

11:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home